بهترین تیم طراحی سایت

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی اینترنت ، داشتن وب سایت ضرورتی برای هر شغل یا هر فرد به حساب می آید.

برای برطرف کردن این نیاز شرکت های طراحی سایت زیادی مشغول به فعالیت هستند.

از طرف دیگر بسیاری از افرادی که با طراحی سایت آشنا هستند هم اقدام به طراحی وب سایت برای شرکت ها و سازمان ها کرده اند.

کارفرمایان برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت با مشکلاتی مواجه هستند؛ چون اکثر آنها علم زیادی برای تشخیص طراح سایت خوب یا بد ندارند.

در این متن می خواهیم توضیحاتی واقعی و واضح ارائه دهیم تا کارفرمایان قبل از شروع به طراحی سایت انتخاب مناسبی داشته باشند.

شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟

اکثر کارفرمایان وقتی میخواهند طراحی سایت انجام دهند به این دو راهی میرسند و این سؤال را از خودمیپرسند: آیا یک فرد طراح سایت میتواند همه نیازها را جوابگو باشد یا یک شرکت طراحی سایت؟
برای جواب دادن به این سؤال باید تمام انتظاراتی را که یک کارفرما از طراح سایت دارد بررسی کرد .

مانند: هزینه طراحی سایت ،سرعت انجام کار، کیفیت طراحی سایت،خدمات پشتیبانی طراحی سایت ، بروزرسانی سایت، سفارشات جدید کارفرما و . . .

هزینه طراحی سایت

در طراحی سایت هایی که توسط فرد انجام میشود ، هزینه ها پایین تر است .
زیرا :

  1. تمام مراحل توسط یک فرد انجام میشود.
  2. لازم نیست که برای انجام کار محیط خاصی داشته باشد و در منزل هم میتواند این کار را انجام دهد.
    خدمات پشتیبانی و بروز رسانی انجام نمی شود.
  3. در طراحی سایتهایی که توسط شرکت طراحی سایت انجام میشود ، هزینه ها به نسبت فرد بالاتر است.

زیرا :

  1. تمام مراحل توسط متخصص مربوط به خود انجام میشود و یک کار تیمی به حساب می آید.
  2. داشتن دفتر و محل کاری مناسب که افراد مشغول به کار باشند و بتوان در محل شرکت با کارفرمایان دیدار کرد، هزینه بیشتری دارد.
  3. به خاطر عقد قرارداد رسمی، خدمات پشتیبانی به صورت کامل انجام میشود.

سرعت و کیفیت انجام کار :

در طراحی سایت های کوچک تر، سرعت انجام کار توسط فرد نسبتاً بیشتر است، چون همه مراحل توسط خودش انجام میشود، پروژه ها را به صورت تکی انجام میدهد و لازم به انجام دادن پروژه ها به صورت موازی نیست.
در طراحی پروژه های بزرگ، سرعت انجام کار در شرکت های طراحی سایت به مراتب بیشتر است، چون مراحل به صورت موازی و توسط تیم طراحی سایت توسط متخصص هر قسمت انجام میشود و زمان زیادی برای رفع ایراد پروژه لازم نیست.
اما موضوع مهم تر و اساسی تر در طراحی سایت ، کیفیت انجام کار است که با.توجه به تخصصی تر شدن طراحی سایت لازم است تمام مراحل توسط متخصصین مربوطه اجرا و پیاده سازی شود و هر مرحله با نظارت و تأیید نهایی تیم فنی و کارفرما به پایان برسد. پس برای انجام هر پروژه ای منطقی تر است که به شرکت طراحی سایت مراجعه نمایید.

طراحی سایت شرکتی

پشتیبانی طراحی سایت :

بعد از اتمام طراحی سایت مشکلات احتمالی پیش خواهد آمد که سایت نیاز به پشتیبانی خواهد داشت. در حالتی که یک فرد سایت را طراحی میکند به خاطر رسمی نبودن قرارداد یا ثابت نبودن شرایط کاری فرد، پشتیبانی سایت عمدتاً با مشکل مواجه میشود.

حتماً این موضوع را از خیلی ها شنیدید یا شاید برای خودتان پیش آمده که فرد طراح سایت به کشور دیگر مهاجرت کرده یا دیگر کار طراحی سایت انجام نمی دهد یا اصلاً فرد طراح سایت در دسترس نیست و امکان پاسخگویی ندارد.

نداشتن خدمات پشتیبانی مناسب باعث میشود رفته رفته سایت طراحی شده از کارکرد خارج شود و استفاده لازم را نداشته باشد.
پشتیبانی طراحی سایت یک عامل مهم برای قدرتمند بودن شرکت طراحی سایت است. این مورد بسیار خطرناک را جدی بگیرید .

بروز رسانی سایت :

عمدتاً در سایت هایی که توسط فرد طراحی می شود، بعد از اتمام طراحی بروزرسانی انجام نخواهد شد و سایت به صورت پکیجی فروخته شده و خدمات جانبی انجام نخواهد شد.
در تیم کلارو تلاش بسیار زیادی جهت امکان همگام سازی سایت با فناوری روز صورت گرفته است. بدین صورت.که سایت شما همیشه به طور مرتب از لحاظ تکنولوژی بروزرسانی میگردد. بنابراین کارفرما شاهد رشد صعودی وب سایت خود خواهد بود چراکه.در صورتی که مجبور به طراحی مجدد سایت شوید به ناچار با افت رتبه چشمگیری حتی با رعایت کلیه نکات انتقال و … خواهید بود.

انتخاب شرکت طراحی سایت :

با توجه به نیاز بسیار بازار به طراحی سایت ، شرکت های طراحی وب سایت زیادی مشغول به کار هستند . اکثر کارفرمایان برای انتخاب.شرکت مناسب با مشکلاتی مواجه هستند . مواردی که لازم است قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت به آنها توجه کنید:

روند طراحی سایت :

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در روند مراحل طراحی وب سایت پیش می آید، عدم اطلاعات.کافی کارفرما و نداشتن تعریف دقیق از پروژه است. این مشکل باعث کاهش سرعت انجام پروژه و کاهش نسبی کیفیت انجام کار میشود .

بررسی و مقایسه نمونه کارها :

با توجه به بررسی و مقایسه نمونه کارهای طراحی سایت از لحاظ.گرافیکی و همچنین نحوه عملکرد آن ها، سایتی که قرار است توسط شرکت طراحی سایت برای شما پیاده سازی شود، نمی تواند خیلی قدرتمندتر یا ضعیف تر از پروژه های قبلی آن شرکت باشد.

پس با بررسی نمونه کارهای قبلی میتوانید کیفیت انجام کار آن شرکت را از لحاظ گرافیکی و برنامه نویسی بسنجید. از طرف دیگر با مقایسه نمونه کارهای شرکت ها با هم به قدرت و ضعف هر شرکت پی میبرید.

لازم به ذکر است در هنگام بررسی نمونه کارها به کپی رایت شرکت طراحی سایت که عمدتاً در قسمت پایین سایت درج میشود دقت کنید.

در مورد خدمات پشتیبانی شرکت طراحی سایت تحقیق کنید:

پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین عامل هایی است که باید در.انتخاب شرکت طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد. اگر در فضای اینترنت گشت و گذار میکنید حتما سایت هایی را دیده اید که ساختارشان ناقص است و اطلاعات و قسمت های سایت به صورت نامرتب کنار هم قرار گرفته است.

مشکل تعداد زیادی از این وب سایت ها عدم وجود پشتیبانی مناسب.است و عمدتاً بعد از تحویل سایت خدمات جانبی و پشتیبانی از شرکت یا فرد طراح سایت دریافت نکرده اند.
تحویل وب سایت پایان کار نیست، بلکه آغاز تعهدات شرکت طراحی وب سایت است.

شاید اصلی ترین مشکل در اجرای پروژه های.یک سازمان یا شرکت نبود پشتیبانی مناسب چه از نظر نرم افزاری و چه از نظر سخت افزاری و حتی از لحاط سئو سایت باشد. اینگونه است که بسیاری از ایده های ناب شرکت ها در فضای وب هیچ گاه آنطور که باید اجرایی نمی شوند.

طراحی سایت فروشگاهی

هیچ وب سایتی بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلماً اگر تولید و طراحی سایت مهم باشد پشتیبانی از آن و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان موضوعی حیاتی میباشد.

در واقع با بهره گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم در میان بگذارند و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.
حال قبل از عقد قرارداد از چه راهی باید به این موضوع پی ببریم که شرکت طراحی سایت مورد نظر، خدمات پشتیبانی را به صورت مطلوب و مناسب ارائه میدهد؟
مطمئن ترین و راحت ترین راه صحبت کردن با مشتری های قبلی شرکت طراحی سایت است.

چون روندی که قرار است برای شما طی شود قبلاً برای آنها انجام شده و نتیجه.کار را هم در مراحل طراحی سایت اختصاصی هم در نوع انجام خدمات پشتیبانی لمس کرده اند. برای مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت تیم کلارو به این صفحه مراجعه کنید.

 

رعایت کردن اصول سئو

شرکت هایی که اعتبار زیادی دارند و به خوبی می توانند.طراحی سایت را انجام دهند، اصول سئو را به طور کامل در طراحی های خود رعایت می کنند، بر همین اساس شما برای اینکه بهترین شرکت طراحی سایت معتبر را پیدا کنید باید به این مورد هم دقت بسیاری داشته باشید.

زمانی که اصول و قوانین سئو در سایت شما به خوبی و به درستی رعایت شده باشد، در جستجوی موتور گوگل به عنوان اولین نتیه سرچ باز می شود و کاربران در ابتدا می توانند با آن سایت ها آشنا شوند.

بر همین اساس اگر برای شما این امر اهمیت بسیار زیادی دارد، در مورد اصول و خدمات.سئو با شرکت مورد نظر خود صحبت کنید تا از رعایت کردن آن اطمینان کافی را به دست آورید.

برای اینکه شما با اصول سئو در سایت ها.آشنا شوید باید اطلاعات خود را در مورد سئو و انجام آن در گوشی ها بیشتر کنید.

هزینه طراحی

بعد از اینکه شرکت طراحی سایت معتبرخود را بر اساس معیارهایی که بیان نمودیم انتخاب کردید.و با ویژگی های آن آشنایی کاملی.به دست آوردید، باید در مورد هزینه دریافتی آن شرکت هم اطلاعات بیشتری به دست آورید.

در برخی از موارد امکان دارد شما دو شرکت با ویژگی های و معیارهای یکسانی را پیدا کنید که.هزینه خدمات آنها کمتر می باشد، در این صورت می.توانید آن شرکتی را که هزینه کمتری دریافت می کند را انتخاب کنید و سفارش های خود را به آن شرکت تحویل دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − ده =

اشتراک گذاری این محتوا

بهترین تیم طراحی سایت

محبوب ترین مطالب