طراحی سایت
ارزان در تهران

طراحی سایت ارزان در تهران
ویژگی های طراحی سایت
پشتیانی برای طراحی سایت دارید؟

بله تمامی خدمات ما چه طراحی وب سایت و سئو و چه محصولاتی که طراحی کرده ایم مثل قالب ها و افزونه ها دارای پشتیبانی شبانه روزی هستند و هر ساعت از شبانه روز شما تماس بگیرد تیم کلارو آماده است تا خدمات رسانی ارائه دهد.

زمان تحویل وب سایت به چه صورت هست؟

اگر زمان تقریبی را برای پروژه ها بخواهید باید خدمت شما عرض کنم که، از یک روز تا حداکثر دو ماه زمان خواهد برد. البته بستگی به سنگینی پروژه و تعداد نفرات مشارکت کننده نیز دارد.

اگر بعد از طراحی در سایت تغییراتی خواستیم؟

تغییرات سنجیده می شوند اگر شامل قرارداد شود و به صورت جزئی باشد هزینه ای از شما مشتری عزیز گرفته نمی شود. ولی اگر از شرایط قرارداد خارج باشد و یا تخصصی تر و کلی تر باشد باید هزینه آن را بعد از تخمین هزینه پرداخت فرمایید.

آیا مشاوره طراحی سایت شما هزینه ای دارد؟

خیر؛ تمام مشاوره های ما به صورت رایگان بوده و با هدف کمک به شما و کسب و کارتان انجام میشود و در مرحله اول نیازسنجی انجام میشود تا هزینه مشتری بی اثر نباشد و به اصطلاح سوخت نشود.

ضمانت بازگشت وجه دارید؟

بله ضمانت بازگشت وجه داریم، اگر شما مشتری گرامی به هر دلیلی از خدمات راضی نبودید مقداری از مبلغ را برای خدمات برداشته و مابقی را به خود شما پس خواهیم داد و یا در صورت در خواست خدمات را به صورت دوباره تکرار می کنیم تا رضایت شما را جلب کنیم.

امروزه یکی از عوامل پیروزی برای صاحبان بیزنس، داشتن یک سایت برجسته و بهینه شده برای موتورهای جست و جو هست. ظاهری اختصاصی در کنار طراحی سایت ارزان ، سئو وب سایت و در پایان سایتی با مرغوبیت از تقدم های شاخص ساخت سایت پیشرفته است.

طراحی سایت ارزان در تهران واژه ایست که مکرراً در گوگل سرچ می شود و همین موضوع، عاملی شده تا این مطلب گردآوری شود.

در طراحی سایت ارزان قیمت، باید به این نکته توجه داشت که قیمت پایین. دلیل بر عدم کیفیت وب سایت و یا کمبود خدمات آن نیست.

شرکت طراحی سایت با این نگرش، یکی از محورهای اصلی خود را بر روی طراحی سایت ارزان قیمت بنا نهاده است. در نگاه ما طراحی سایت با قیمت های متعادل و ارزان قیمت می تواند برای.واحدهای صنفی و بنگاه های کوچک و کم درآمد.نیز مقرون به صرفه باشد و هر واحد تجاری می تواند با استفاده از چنین خدماتی یک شعبه از فعالیت خود را در دنیای اینترنت باز کند.

البته قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های. دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید.

با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد. خب بگذارید در خصوص امکانات و نحوه ایجاد یک وبسایت حرفه ای و مقرون به صرفه با هم بیشتر صحبت کنیم.

 

طراحی سايت ارزان قیمت 

از آنجایی که شرکت ها و فروشگاه ها جهت معرفی محصولات و یا خدمات خود در عرصه  اینترنت نیاز به داشتن یک وب سایت دارند. لذا طراحی سایت ارزان برای تمام شرکت ها یک خدمات لازم و ضروری به حساب می آید. امروزه می بینیم که حتی اشخاص نیز تمایل دارند.

برای خود یک وبسایت تخصصی و شخصی داشته باشند تا توانایی ها. و فعالیت های خود را به معرض نمایش دیگران بگذارند. بنابراین اشخاص برای چنین کاری ابتدا طراحی سایت ارزان قیمت را انتخاب می کنند و قطعا دوست ندارند.

برای داشتن یک سایت شخصی هزینه های گزافی پرداخت کنند. از سوی دیگر این را هم می دانیم که مشاغل کوچک.به دلیل محدودیت های ذاتی آنها در کسب درآمد توانایی هزینه کردن. برای ساخت و طراحی سایت حرفه ای و پیشرفته با هسته اختصاصی را ندارند.

و در نتیجه طبیعی است که به دنبال. خدمات طراحی سایت ارزان می گردند. بنابراین ماهیت بنیادین. خدمات طراحی سایت ارزان قیمت بصورت پکیج ها یا بسته های آماده ای ارایه می گردد تا بتواند اقشار کم درآمد را نیز به سمت داشتن یک وبسایت تخصصی سوق دهد.

طراحی سایت ارزان در تهران

ادامه طراحی سايت ارزان قیمت…

این موضوع تنها مختص به کشور ما ایران نیست و نیاز به ایجاد وبسایت هایی با کیفیت در سراسر دنیا وجود دارد.و در نتیجه شرکت هایی نیز برای برآورده کردن این نیاز اقدام به طراحی سیستم های مدیرتی محتوای آماده کرده اند. برای مثال وبسایت هایی وردپرس و وب سایت های. مختلف اوپن سورس در دنیا خدماتی رایگان ارائه می دهند. و طراحان سایت با هزینه اندک می توانند طراحی یک سایت حرفه ای و ارزان قیمت.را برای شما با استفاده از این خدمات ارائه دهند. در یک کلام شما می توانید با هزینه های جزیی از سیستم های وردپرس یا جومولا استفاده کنید و طراحی سایت ارزان.قیمت را در کمترین زمان برای خود انجام دهید.

فواید طراحی وب سایت ارزان

بررسی قیمت و کیفیت محصولات: شما با هزینه های بسیار معقول و منطقی. می توانید امکانی برای مشتریانتان ایجاد کنید تا محصولات مختلف وبسایت شما. را با هم مقایسه کنند و یک خرید با کیفیت را تجربه کنند. یا اگر وبسایت شرکتی برای خود طراحی می کنید امکان مقایسه خدمات و محصولات شما به راحتی امکان پذیر است.

از آنجا که خرید اینترنتی می تواند از هر محلی مانند خانه، محل کار یا هر نقطه دیگری صورت گیرد، دیگر نیازی به جابه جایی فیزیکی. و صرف انرژی و زمان زیاد نیست. وبسایت های ارزان فروشگاهی می تواند به شکل قابل توجهی. میزان فروش شما را متحول کند. نوع سبک زندگی و خرید مردم در شرایط امروز به شدت در حال تغییر است و میزان و ارزش خرید های اینترنتی مردم به شکل قابل توجهی رو به افزایش است.

با ارائه خدمات خود به صورت آنلاین میزان رضایت مندی مشتریان شما افزایش پیدا می کند و مشتریان وفادار برند شما به مرور زمان نیز افزایش خواهد یافت.

طراحی سایت ارزان می تواند هم از هزینه های اضافی شما بکاهد.و هم می تواند به شدت برای مشتریان شما جذابیت به همراه داشته باشد.

در نهایت، مهمترین مزیت خرید اینترنتی را می توان راحتی و سهولت آن برشمرد.

قیمت مناسب

هزینه راه اندازی وب سایت ارزان با توجه به هزینه های رایج سایت های حرفه ای و گرانقیمت. بسیار مقرون به صرفه بوده و به شما این امکان را می دهد. تا در زمان اندکی وب سایت خود را راه اندازی کنید. بر روی همه بسته ها هاست با حجم محدود و دامنه با پسوند .ir بصورت یکساله رایگان ارایه می گردد. دامنه به نام صاحب وب سایت ثبت شده و اطلاعلات ورود به کنترل پانل دامنه و هاست در اختیار وی قرار می گیرد.

 ورود اطلاعات صفحات سایت

ورود محتوای اولیه تا چندین مورد بر روی سایت به صورت رایگان انجام می شود. پس از تحویل سایت و پنل مدیریت، امکان ایجاد و مدیریت صفحات.سایت توسط مدیر سایت با استفاده از پانل کاربری سایت به راحتی قابل انجام خواهد بود.

قالب های متنوع و زیبا

صاحب سایت این امکان را دارد که با توجه به سلیقه.خود قالب ظاهری وب سایت را از بین قالب های متنوع موجود انتخاب کند. همه قالب ها بر روی اکثر مرورگرها بهینه شده و در حالت مناسب و سریع ترین زمان ممکن لود می شوند.

پشتیبانی آنلاین

این امکان فراهم شده تا در صورت مواجه با هرگونه مشکلی در حین کار با بخش.مدیریت سایت و یا کنترل پانل هاست، از طریق بخش پشتیبانی سایت مشکلات.خود را مطرح نموده تا نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

آماده سازی سریع در طراحی سایت ارزان

دامنه و هاست وب سایت یکروز پس.از سفارش بسته فعال شده و ایمیل های وب سایت نیز قابل استفاده خواهند بود. برای نصب قالب و ایجاد صفحات و ورود محتوا بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما در اسرع وقت انجام می گیرد.

آرشیو عکس طبقه بندی شده

با دسترسی به گالری تصاویر با کیفیت.شما می توانید عکس های مد نظر و لازم خود را انتخاب نموده و حتی در صورت نیاز آنها.را در نرم افزارهایی مانند فتوشاپ تغییر داده و در وب سایت خود قرار داده و استفاده نمایید.

همانگونه که در ابتدا ذکر گردید تیم کلارو در رده های مختلف قیمتی طراحی سایت را تنظیم نموده.تا هر شرکت و قشری بتواند با توجه به بودجه خود از خدمات طراحی سایت.توسط تیم کلارو  بهره مند شده و برای خود صاحب وب سایتی گردد. از اینرو بسته ها و قالب های آماده ای.جهت طراحی سایت ارزان قیمت مهیا شده است تا شرکت ها.یا افرادی که تمایل به استفاده از آنها را دارند نیز بتوانند با.دارا بودن وب سایتی برای خود در دنیای اینترنت حضور بیابند.و برخی از این بسته های آماده نیز.بنا به نیاز و درخواست مشتری قابلیت توسعه و ایجاد تغییرات را دارند.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی برای کسب و کارها میباشد ، امروزه داشتن وب سایت تبدیل به یکی از الزامات کسب و کار شده است ، اما با توجه به رکود اقتصادی کشورمان ، علاءالدین برای مجموعه های نوپا اقدام به طراحی با پایین ترین قیمت کرده است .

امکانات سایت

  • مدیریت مطالب

امکان دسته بندی و مدیریت سایت به عنوان اخبار ، مقالات و …

  • مدیریت صفحات

مدیریت و ایجاد صفحات سایت به سادگی و مدیریت آن

  • مدیریت رسانه ها

آپلود و مدیریت رسانه ها ( تصاویر ، ویدیو ، صوتی و … ) در پنل

  • آمار سایت

آمار بازدید سایت از طریق پنل مدیریت و گوگل آنالاتیک

  • امنیت بالا

امنیت بالا با استفاده از گواهی SSL و کپچای گوگل

  • پرداخت آنلاین

امکان دریافت وجه بصورت آنلاین از طریق درگاههای فعال

  • نمایش نقشه

امکان نمایش موقیعت مکانی در سایت بصورت آنلاین

  • تنظیمات سایت

تنظیمات دقیق و کامل سایت از طریق بخش مدیریت

  • تغییرات سایت

امکان تغییر فونت ، رنگ و ساختار کلی سایت بصورت دلخواه

  • مدیریت کاربران

تعیین سطح های کاربری و تخصیص به کاربران سایت

  • چت آنلاین

امکان نمایش موقیعت مکانی در سایت بصورت آنلاین

  • سرعت بالا لود

بهینه سازی شده برای مرورگرها و موتورهای جستجوگر

ضرورت طراحی سایت

با توجه به نیاز هر رسته  ، سایت نیز باید از نظر بصری طبق همان ارائه دهنده خدمات باشد ، وب سایت های یک دست و تکراری راهکار مناسب برای ارائه خدمات نمیباشد .

بنابراین طراحی تیم کلارو با هدف بهبود کسب و کارهای ایرانی برای هر کسب و کاری قالب مخصوص ان بخش را اماده کرده است .

ما متخصص هویت دادن به شرکت شما هستیم.

اگر قصد دارید به شرکت خود هویت مثبت ببخشید ، راه حل آن سایت شرکتی زیبا با کار آمد میباشد . در این سایت شما میتوانید به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با مشتریان خود در ارتباط باشید.

نکاتی که رعایت آن در طراحی ضرورت دارد

زمانی که شما با خود می اندشید و تصمیم دارید ، یک وب سایت حرفه ای برای خود راه اندازی کنید ، باید به حرفه ای بودن آن نیز توجه داشته باشید . البته نگران نباشید طراحی تیم کلارو به همین دلیل در کنار شماست.

یک سایت شرکتی زمانی اصولی میشود که مطابق استاندارد های جهانی باشد ، به همین دلیل حتما باید سایت ها طراحی شده ریسپانسیو باشند . وب سایت های که حالت واکنشگرا را به خود دارند . برای تمامی دستگاه های موجود سازگار بوده و به راحتی در این دستگاه قابل نمایش هستند .

نکته بعدی این است که حتما سایت شما قابل ارتقا و بروزرسانی را داشته باشد . در تیم کلارو نیاز نیست نگران این موضوع باشید .

سایت اماده را انتخاب کنم با اختصاصی ؟

در صورتی که کسب و کار شما به تازگی راه اندازی شده است ، بهتر است از قالب های اماده استفاده کنید ، این قالب ها حرفه ای و مناسب هر کسب و کاری است .

در نظر داشته باشید شما میتوانید صفر تا صد قالب را از طریق پنل مدیریت با استفاده از اموزش های ارسالی تغییر دهید .

اما اگر برند سازی برای شما بسیار مهم است و هزینه طراحی و زمان مهم نیست ، میتوانید سایت اختصاصی طراحی کنید ، بهتر است بدانید قالب های آماده امکان به طراحی اختصاصی را دارند .

چقدر زمان میبرد تا آماده شود ؟

در صورتی که هاست و دامنه شما اماده باشد بین ۲۴ الی ۷۲ ساعت زمان میبرد تا وب سایت تحویل داده شود .

قیمت و کیفیت، دو عامل مهم طراحی سایت ارزان در تهران

طراحی سایت ارزان در کنار دست یابی به بالاترین مرغوبیت، از هدف های بزرگ تیم کلارو می باشد. ما با استفاده از متد حرفه ای و سطح دانش بالای تیم خود، این افتخار را داریم که از بهترین مجریان طراحی سایت ارزان باشیم.

تیم کلارو با به کارگیری تیم متخصصان پیشرفته، به قصد رضایت هر چه زیادتر خریدار، کوشش بی وقفه دارد. پیاده سازی سایت های اختصاصی و ریسپانسیو، سئو وب سایت ازفعالیت ‌های پیشرفته تیم کلارو می‌باشد.

کلارو با سال ها تجربه در عرصه طراحی سایت ارزان در تهران و داشتن رزومه درخشان از کسب و کار های موفق طراحی سایت ارزان و سئو در تهران هست.

 

تخصص تیم کلارو در عرصه طراحی سایت ارزان در تهران

تیم کلارو دارای تیم متخصص در عرصه طراحی سایت ارزان است تا پروژه ساخت وب سایت شما را به بهترین صورت ممکن به انجام برساند.

طراحی سایت یک کار سراسر تخصصی است به همین دلیل شما گذشته از هرچیز نیاز به یک سازمان حرفه ای دارید تا از هدر رفتن زمان و بودجه شما پیشگیری گردد.

در صورتی که پروژه طراحی سایت خویش را به شرکتی غیر حرفه ای بسپارید ، علاوه بر از دست دادن وقت و سرمایه، این مسئله به ارزش کسب و کار شما هم آسیب خواهد رساند. تیم کلارو مرغوبیت خدمت های خویش را برای شما تضمین می نماید.

تعرفه طراحی سایت ارزان

پلن پایه

4.200.000 تومان

پلن حرفه ای

7.950.000 تومان

پلن ویژه

9.750.000 تومان
درخواست مشاوره