طراحی سایت
فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی
ویژگی های طراحی سایت
پشتیانی برای طراحی سایت دارید؟

بله تمامی خدمات ما چه طراحی وب سایت و سئو و چه محصولاتی که طراحی کرده ایم مثل قالب ها و افزونه ها دارای پشتیبانی شبانه روزی هستند و هر ساعت از شبانه روز شما تماس بگیرد تیم کلارو آماده است تا خدمات رسانی ارائه دهد.

زمان تحویل وب سایت به چه صورت هست؟

اگر زمان تقریبی را برای پروژه ها بخواهید باید خدمت شما عرض کنم که، از یک روز تا حداکثر دو ماه زمان خواهد برد. البته بستگی به سنگینی پروژه و تعداد نفرات مشارکت کننده نیز دارد.

اگر بعد از طراحی در سایت تغییراتی خواستیم؟

تغییرات سنجیده می شوند اگر شامل قرارداد شود و به صورت جزئی باشد هزینه ای از شما مشتری عزیز گرفته نمی شود. ولی اگر از شرایط قرارداد خارج باشد و یا تخصصی تر و کلی تر باشد باید هزینه آن را بعد از تخمین هزینه پرداخت فرمایید.

آیا مشاوره طراحی سایت شما هزینه ای دارد؟

خیر؛ تمام مشاوره های ما به صورت رایگان بوده و با هدف کمک به شما و کسب و کارتان انجام میشود و در مرحله اول نیازسنجی انجام میشود تا هزینه مشتری بی اثر نباشد و به اصطلاح سوخت نشود.

ضمانت بازگشت وجه دارید؟

بله ضمانت بازگشت وجه داریم، اگر شما مشتری گرامی به هر دلیلی از خدمات راضی نبودید مقداری از مبلغ را برای خدمات برداشته و مابقی را به خود شما پس خواهیم داد و یا در صورت در خواست خدمات را به صورت دوباره تکرار می کنیم تا رضایت شما را جلب کنیم.

اگر به دنبال طراحی سایت فروشگاهی ارزان هستید ، در این مقاله نکاتی ذکر میکنم که ممکن است دید شما را نسبت به این موضوع بازتر کند. ابتدا ذکر این نکته ضروری است که شما نیمتوانید به صورت رایگان ، سایت فروشگاهی با کیفیتی راه اندازی کنید. طراحی سایت فروشگاهی ، نیاز به تخصصی دارد. سایت فروشگاهی از آن دسته از سایت هایی است که اگر مدیر آن هستید، باید بدانید که رقابت تنگاتنگی با سایر افراد دارید. زیرا سایت های فروشگاهی زیادی در سراسر اینترنت در مشاغل مختلف وجود دارد.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

بالاتر ذکر کردیم طراحی سایت فروشگاهی نیاز به تخصص دارد. برای موفقیت سایت فروشگاهیتان ، باید به نکاتی توجه کنید که شاید تا به حال با آنها رو به رو نشده اید. اگر کاربر تازه واردی در دنیای طراحی سایت هستید، لطفا نکاتی که خواهیم گفت را با دقت بخوانید تا در انتخاب شرکت طراحی سایت دچار اشتباه نشوید.

طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت فروشگاهی ارزان ؟

درست است که این دو در مقابل و تضاد با هم نیستند ، اما هزینه ای که شما برای طراحی سایت اختصاصی میدهید، به مراتب بیشتر از هزینه ای است که برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان میدهید.

فرض کنید شما میخواهید سایت فروشگاهی خود را راه بیاندازید. اما میخواهید در روند سفارش، امکانات ویژه و منحصر به فردی که در ذهن خود دارید را روی سایت پیاده سازی کنید و انتظار دارید ظاهر سایت دقیقا طبق سلیقه ی شخصیتان باشد. در این صورت ، شرکت طراحی سایت ، باید نیرو های خود را به کار بگیرد تا امکانات منحصر به فرد را را برای شما درون سایت تعبیه کند. همچنین ظاهر سایت را به گونه ای طراحی کند که مطابق سلیقه ی شما باشد. مسلما هم هزینه و هم مدت زمان بیشتری نیاز دارند تا سفارش طراحی سایت شما را تحویل دهند.

اما بر عکس ، در طراحی سایت فروشگاهی ارزان ، تمامی امکاناتی که دیگر سایت های فروشگاهی دارند ، تعبیه شده است. تفاوت آن با طراحی اختصاصی سایت ، در این است که شما امکان منحصر به فردی نمیخواهید و ظاهر کاملا متفاوت با دیگر وب سایت های فروشگاهی نمیخواهید. این بدین معنی نیست که طراحی سایت فروشگاهی ارزان ، بی ارزش و بدون کیفیت است. بر عکس ، کیفیت قالب های آماده شده توسط شرکت های طراحی سایت، بعضا به مراتب بالاتر از طراحی های اختصاصی سایت هایشان است. در ادامه ، به بررسی امکانات طراحی سایت فروشگاهی ارزان میپردازیم.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی

هدف اصلی طراحی سایت فروشگاهی ، افزایش فروش محصولات و خدمات است. امروزه جذب بازدید کننده ، از طریق موتور های جستجوگر انجام میشود. برای باینکه سایت فروشگاهی شما بازدهی بالایی داشته باشد ، باید بازدید کننده ی زیادی داشته باشید. این میزان بازدید کننده، از طریق موتور های جستجو با سایت شما آشنا شده و وارد سایت شما میشوند. علم سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، مهمترین وسیله برای دیده شدن سایت شما در موتور های جستجو است. پس از آن ، افرادی که از این طریق با سایت شما آشنا شده اند، وارد سایت شما میشوند و احتمالا یکی از مشتریان محصولا یا خدماتتان خواهند بود.

هر چه طراحی سایت فروشگاهی، اصولی تر و طبق قواعد خاصی انجام شده باشد. احتمال افزایش مخاطبانی که مکن است بعدا مشتری شما شوند را بالا میبرد. طراحی سایت تیم کلارو ، با بهره گیری از متخصصین سئو که به جدیدترین استراتژی ها و متد های علم سئو و بهینه سازی آشنایی دارند، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. لازم به ذکر است، طراحی سایت تیم کلارو، با استفاده از ابزار های جهانی وب سایت ها را بصورت بهینه سازی شده تحویل مشترکین میدهد. پس همین حالا با همکاران متخصص طراحی وب سایت تیم کلارو تماس حاصل کنید.

جذابیت بصری قالب های فروشگاهی

جذابیت ظاهری برای سایت های فروشگاهی ضروری هستند. صفحه ی اول سایت فروشگاهی، مانند ویترین اصلی مغازه ی فیزیکی است. همانطوری که سعی میشود بهترین اجناس به زیباترین شکل در ویترین نمایش داده شد. در طراحی وب سایت هم سعی میشود اجزا با نظم و تربیت خاص و جذابی، کنار هم چیده شوند. قالب های فروشگاهی ارزان طراحی سایت تیم کلارو، این ویژگی ها را داراست. به علاوه ، تمامی تنظیمات قالب های ما را میتوانید به صورت 100 % شخصی سازی کرده. و تنظیماتش را مطابق میلتان تغییر دهید.

قابلیت های طراحی سایت فروشگاهی ارزان

قابلیت های دیگری که در سایت های فروشگاهی دیده میشود، نمایش کد تخفیف، پیشنهاد ها و … میباشد. و یا حتما دیده اید که در صفحه ی یک محصول، محصولات مشابه و پیشنهادی دیده میشوند. این یکی از بهترین و هوشمندانه ترین استراتژی های افزایش خرید و بالا رفتن نرخ کلیک وب سایت است. امکانی که تمامی قالب های آماده ی تیم کلارو دارا میباشد.

هر محصولی ، مشخصه های فنی متفاوتی دارد. رنگ، تعداد، وزن، کمپانی ، قیمت و .. . در قالب های فروشگاهی سایت تیم کلارو، این امکان قرار داده شده است که کاربر طبق مشخصه های متنع، بتواند کالای مورد نظر را از میان هزاران کالای موجود در سایت جستجو کند. اگر کاربر بخواهد بیش از 1 جنس یا محصول از سایت شما خرید کند، ویژگی سبد خرید به کمک او می آید. با استفاده از سبد خرید ، کاربر میتواند اجناسی که سفارش داده را کم و زیاد کند. میزان تخفیف را مشاهده کرده یا کد تخفیف را وارد کند، و در نهایت فاکتور را مشاهده کرده و از طریق یکی از راه های پرداخت، مبلغ را واریز کند.

در نهایت مفتخریم اعلام داریم ، طراحی سایت تیم کلارو ، به همراه تیم متخصص خود. از به روز ترین روش های روز دنیا برای طراحی سایت و همچنین بهینه سازی و سئو سایت فروشگاهی شما استفاده میکند.

طراحی سایت فروشگاهی

همه‌ی ما در طول چندین سال گذشته، بارها و بارها با سایت‌های فروشگاهی مواجه شدیم و حتی با توجه به نیازمون، بصورت آنلاین ازشون خرید کردیم؛ مثل دیجی کالا.

توی این مقاله، تیم کلارو می‌خواد تجربه‌هاش درباره صفر تا صد طراحی وبسایت فروشگاهی در ایران و امکانات لازم واسه شروع طراحی سایت فروشگاهی ارزان و خیلی نکات دیگه رو باهاتون به اشتراک بزاره. پس همراهمون باشید.

کلا سایت فروشگاهی چیه؟

تو زمانای قدیم که خبری از اینترنت و طراحی سایت فروشگاهی ارزان در تهران نبود، مردم مبادله‌ی کالا به کالا انجام می‌دادن. چندین سال بعد، پول اختراع شد و کالای یکی از طرفای معامله حذف شد. دیگه هرکی پول داشت، می‌تونست به بازار مراجعه کنه و یه کالا رو بخره.

اما توی دوران ما، مشغله‌های مردم بیشتر شده. دیگه فرصت خرید حضوری و چونه زدن با فروشنده رو نداریم. حتی نوع نیازامون هم عوض شده. دیگه تقاضا فقط واسه‌ی لباس و پوشاک و کالاهای فیزیکی نیست؛ ما به محصولات دیجیتال هم نیاز پیدا کردیم و باید اونها رو از طریق وبسایت‌های فروشگاهی تأمین کنیم.

طراحی سایت‌ فروشگاهی درست مثل چیدن یه ویترین رنگارنگ واسه مشتریه. فقط تفاوتش اینه که مشتری از پشت صفحه موبایلش به ویترین نگاه می‌کنه، محصول مورد نظرش رو با یه کلیک به سبد خرید سایت فروشگاهی اضافه می‌کنه، وارد درگاه پرداخت آنلاین می‌شه و چند روز بعد، خریدش رو در خونه‌ش از پستچی محترم تحویل می‌گیره.

پس تا اینجا متوجه شدیم در طراحی سایت فروشگاهی دو نوع محصول وجود داره: محصول فیزیکی و دیجیتال.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان باید چه امکاناتی داشته باشه؟

ابتدایی‌ترین امکاناتی که واسه‌ی طراحی سایت فروشگاهی در ایران بهش نیاز دارید، شامل 3 مورد زیر میشه:

  • دامنه

مثل ما آدمها که اسم داریم، خب سایتها هم اسمهای خودشون رو دارن؛ مثل clarotm.ir. پس در قدم اول باید اسم سایت فروشگاهی رو مشخص کنیم و بریم از یه سایت فروش دامین، واسش شناسنامه بگیریم.

اسم سایت فروشگاهی باید متناسب با نوع محصولاتی باشه که قراره از طریق اون به مخاطب عرضه بشن.

  • قالب

قالب جزء جدایی ناپذیر هر سایته. واسه طراحی سایت فروشگاهی اهمیت طراحی یه قالب گرافیکی جذاب با دسترسی راحت و آسون می‌تونه کاربر رو به گشت و گذار بیشتر توی وبسایت فروشگاهی ترغیب کنه و ازش یه مشتری بسازه.

قالب سایت شامل رنگ‌ها و شکل‌هاییه که اصطلاحاً بهشون UI (User Interface design) گفته می‌شه و به جنبه گرافیکی طراحی سایت فروشگاهی ارزان توجه می‌کنه؛ مثل شکل نوار جستجو یا رنگ منو و…

همچنین قالب یه سایت فروشگاهی در طراحی وبسایت فروشگاهی باید با احساسات و راحتی کاربر در تعامل باشه که بهش UX (User Experience design) می‌گیم؛ مثل اینکه نوار جستجو در کدوم قسمت از صفحه سایت فروشگاهی قرار بگیره یا چه گزینه‌هایی در منو قرار داشته باشند و…

همین قالب گرافیکیه که تعیین می‌کنه شما نسبت به رقیبتون چقدر خاص‌ترید؛ قالب گرافیکی همون ویترینه که واسه چیدنش باید خیـلـــــــی خلاقیت به خرج بدید.

  • نماد الکترونیکی (Enamad)

بالاخره وقتی از یه مغازه توی بازار خرید می‌کنیم، چون فروشنده رو می‌بینیم و می‌شناسیم و دسترسی راحتی بهش داریم، با اطمینان خرید می‌کنیم. واسه‌ی طراحی سایت فروشگاهی هم باید اعتماد کاربر رو جذب کنیم تا بتونه با خیال راحت از فروشگاه ما خرید کنه.

بهترین راه ایجاد اعتماد و امنیت ذهنی، صدور نماد الکترونیکی یا نماد اعتماد واسه فروشگاهه که مثل همون جواز کسب می‌مونه؛ یعنی کسب و کار شما توسط مرجع ذی‌صلاح تأیید شده.

بزار همین‌جا یه چیزی بگم؛ طراحی سایت فروشگاهی ارزان در تهران واسه کسی که آشنایی نداره، زمان‌بر، پر هزینه و حتی کلافه‌کننده‌س. پس اگه دوست داری کسب و کار خودت رو از طریق طراحی وبسایت فروشگاهی راه بندازی اما با خوندن این موارد ناامید شدی، نگران نباش.

معرفی صفحه‌های مختلف و حیاتی در طراحی وبسایت فروشگاهی ارزان

نوع چیدمان صفحه‌های سایت فروشگاهی همونقدر اهمیت داره که نوع چیدمان محصولات. در واقع، همین صفحه‌ها مثل یه بازاریاب اینترنتی واسه‌ی جذب مشتری هستند. پس به این بخش خوب دقت کنید.

  • صفحه اول در طراحی سایت فروشگاهی: معرفی خود

طبق قانون 3 ثانیه، از زمانی که کاربر وارد سایت فروشگاهی شما می‌شه، توی 3 تا 7 ثانیه فرصت دارید که خودتون و سایت فروشگاهیتون رو بهش معرفی کنید؛ وگرنه متأسفانه واسه‌ی همیشه از دستش می‌دید.

توی صفحه اول و با همون تکنیک قانون 3 ثانیه، باید به سه تا سوال اساسی کاربر جواب بدین:

  • من کی هستم؟
  • چه کاری انجام میدم؟
  • چطور می‌تونم بهتون کمک کنم؟ یا چه خدماتی میتونم بهتون ارائه بدم؟

با استفاده از این قسمت، باید کاربر رو مجاب کنید که شما با سایت‌های فروشگاهی رقیبتون فرق دارید و بلافاصله به صفحه هفتم در طراحی سایت فروشگاهی سوقش بدید.

توی صفحه اول، استفاده از تبلیغ رو توصیه نمی‌کنیم چون حواس کاربر از هدف اصلی صفحه پرت می‌شه. بجاش از خلاصه‌ی محصولات و خدماتتون صحبت کنید، نظر چندتا از مشتریای وفادارتون رو قرار بدین و خلاصه هرکاری کنید که کاربر ترغیب بشه توی سایت شما ثبت نام کنه و یه چرخی اونجا بزنه.

  • صفحه دوم در طراحی سایت فروشگاهی: درباره ما

توی صفحه‌ی درباره ما، رزومه کاریتون رو به صورت دقیق ذکر کنید. سابقه فعالیت سایت فروشگاهیتون، معرفی سایت فروشگاهی با عکس و فیلم از نوع فعالیت و کارکنان، تجربه‎‌هاتون از سال‌های فعالیتتون و خلاصه هرچه می‌خواهد دل تنگت بگو (البته مرتبط با جریان سایت فروشگاهیتون باشه‌هااا)

  • صفحه سوم در طراحی سایت فروشگاهی: تماس با ما

مخاطب از چه طریقی با عوامل سایت فروشگاهی ارتباط برقرار کنه و سوالاشو بپرسه؟

  • تلفن ثابت
  • تلفن موبایل
  • ایمیل
  • فکس
  • آدرس سایت فروشگاهی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی

خلاصه هر راه ارتباطی که می‌تونید ایجادکنید.

  • صفحه چهارم در طراحی سایت فروشگاهی: خدمات

خدماتی رو که می‌خواید ارائه بدید به مخاطب معرفی کنید. از کیفیت خدماتتون بگید و نظر مشتری‌های راضی رو ضمیمه‌ش کنید.

 

  • صفحه پنجم در طراحی سایت فروشگاهی: محصولات

اینجا دیگه از محصولات سایت فروشگاهی در طراحی وبسایت فروشگاهی در ایران رونمایی کنید. اسم محصول، تصویر محصول، توضیحات و اطلاعات کــامل محصول رو با رعایت علائم نگارشی (فونت، رنگ، سایز) بصورت خیلی روان واسه مخاطب توضیح بدید.

توجه کنید؛ اینجا هنوز مخاطب تبدیل به مشتری نشده. پس خیلی باید به طراحی وبسایت فروشگاهی و صفحاتش دقت کنید. هروقت مخاطب به صفحه نهم در طراحی سایت فروشگاهی ارزان رسید، دیگه تمومه.

  • صفحه ششم در طراحی سایت فروشگاهی: پشتیبانی

توی این صفحه به مخاطب توضیح می‌دید که محصول مورد نظرش رو بعد از خرید باید دانلود کنه یا واسش پست می‌کنید و بهش بگید بعد از خرید محصول، چه روزها و چه ساعت‌هایی امکان استفاده از پشتیبانی رایگان پس از خرید از سایت فروشگاهیتون رو داره.

  • صفحه هفتم در طراحی سایت فروشگاهی: فرود (Landing page)

توی این صفحه در طراحی سایت فروشگاهی ارزان در تهران  شما فرصت تبدیل مخاطب به کاربر رو دارید. همینطور می‌تونید با گرفتن حتی یه ایمیل از مخاطب در این صفحه، خیلی راحت تبلیغ کنید؛ مثلا مخاطب با ثبت ایمیلش میتونه از بن‌های تخفیف، هدیه‌های تبلیغاتی، یکی از محصولات سایت فروشگاهی به صورت رایگان و موارد اینطوری استفاده کنه.

اگه خبری از هدیه تبلیغاتی نباشه، مخاطب رغبتی به ثبت اطلاعاتش توی صفحه فرود نداره. شاید صفحه فرود در نگاه اول چندان جالب نباشه اما وقتی از تکنیک ایمیل مارکتینگ استفاده کنید، تازه متوجه می‌شید این ایمیلها و صفحه فرود به چه دردی می‌خوره.

پ.ن: ایمیل مارکتینگ یعنی ارسال انبوه ایمیل به مخاطب‌ها و مشتری‌های قدیمی واسه آگاهی از بروز رسانی خدماتتون، محصولاتتون، تخفیف‌های سایت فروشگاهیتون و…

  • صفحه هشتم در طراحی سایت فروشگاهی: ثبت نام

می‌خواید مخاطب به کاربر یا مشتری شما تبدیل بشه؟ پس صفحه ثبت نام رو جدی بگیرید و تا حد امکان خیلی ساده طراحیش کنید.

اطلاعات کاربر مثل اسم، ایمیل و شماره تماس رو درخواست کنید. اگر کاربر تمایل به خرید از سایت فروشگاهیتون داشت، بعدا اطلاعات دیگه‌ای مثل آدرس و کد پستی هم میتونید ازش بگیرید.

ولی سعی کنید تا جایی که میتونید، اطلاعات خیلی شخصی و زیادی رو ازش نخواید؛ چون احساس امنیت بهش دست نمیده.

  • صفحه نهم در طراحی سایت فروشگاهی: پرداخت

این صفحه هم باید به ساده‌ترین حالت طراحی بشه و اطلاعات زیادی از کاربر نگیره. اگر واسه درگاه پرداخت آنلاین در طراحی وبسایت فروشگاهی نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، پس پرداخت رو در دو مرحله انجام بدید تا مشتری احساس ترس و نگرانی نکنه.

بهتره توی صفحه پرداخت درباره ضمانت محصول و پشتیبانی یه بخش قرار بدید.

  • صفحه دهم در طراحی سایت فروشگاهی: مقالات

تولید محتوا واسه‌ی همه‌ی کسب و کارهای اینترنتی ضروریه؛ حتی اگه کسب و کارتون سایت فروشگاهی باشه. نیازه تا همیشه اطلاعات حوزه کاریتون رو بروز کنید و در اختیار کاربران و مشتریانتون قرار بدید. (درست مثل تیم کلارو یا حتی دیجی کالا)

 

چطور امنیت سایت فروشگاهی رو تأمین کنیم؟

حفاظت از اطلاعات سایت و کاربرها در طراحی سایت فروشگاهی یه موضوع خیلی تخصصی در کانفینگ سایته. با رعایت چندتا نکته می‌تونید از سایت فروشگاهیتون محافظت کنید:

  • رمز عبور

از رمزهای خیلی ساده و قابل حدس استفاده نکنید. سعی کنید رمزی که انتخاب می‌کنید، ترکیبی از عدد و حروف انگلیسی و کارکترهای خاص مثل @ و # و % و موارد مشابه باشه.

  • استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی معتبر
  • بروز رسانی نرم‌افزارهای جانبی
  • اختیارهای کاربرها

هرچقدر کاربرها اختیارهای بیشتری در سایت فروشگاهی داشته باشند، امنیت سایت پایین‌تر میاد. می‌تونید از یه تعداد پشتیبان استفاده کنید تا خطرهای امنیتی به حداقل کاهش پیدا کنه.

اگه صاحب یه سایت فروشگاهی هستین، به ما بگین در طراحی سایت فروشگاهی از چه امکانات دیگه‌ای استفاده کردین.

اگه قصد دارین طراحی سایت فروشگاهی ارزان در تهران رو انجام بدین یا حتی می‌خواین کسب و کارتونو توسعه بدین، تیم کلارو می‌تونه بهتون مشاوره تخصصی‌تری هم ارائه بده. باهامون در تماس باشین.

تعرفه طراحی سایت ارزان

پلن پایه

4.200.000 تومان

پلن حرفه ای

7.950.000 تومان

پلن ویژه

9.750.000 تومان
درخواست مشاوره