جشن کودکان کار غدیر | تیم کلارو

اشتراک گذاری این محتوا

استعدادیابی نرم افزاری کودکان + تصاویر

استعدادیابی کودکان، راهی برای شناسایی استعدادهای برتر در زمینه برنامه نویسی و نرم افزاری

استعداد یابی کودکان نرم افزاری | تیم کلارو

فرایند استعدادیابی

استعدادیابی کودکان، فرایندی است که به کمک آن می‌توان استعدادهای برتر کودکان را شناسایی کرد. این فرایند می‌تواند در زمینه‌های مختلفی از جمله هنر، ورزش، علوم و فناوری و … انجام شود. در این فرایند، با استفاده از روش‌های مختلفی مانند آزمون‌های استعدادیابی، مصاحبه و … سعی می‌شود تا استعدادهای برتر کودکان شناسایی شوند. با شناسایی استعدادهای برتر کودکان، می‌توان به آن‌ها کمک کرد تا در زمینه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن عمل کنند و به دور از تلاش های بی پایان، به هدف خود دست یابند.

فرایند استعدادیابی کودکان | تیم کلارو
فرایند استعدادیابی کودکان | تیم کلارو

استعدادیابی نرم افزاری فرزندان غدیر

گروه های دعوت شده در این همایش کلارو و تیما و لیبرا بودند که در جشن فرزندان غدیر توانستند با استفاده از فرم های استعدادیابی حدودا 500 کودک را استعدادیابی کنند و آن ها را در مسیر توسعه علم و دانش کامپیوتر همراهی کنند، امیدواریم که بتوانیم در این مسیر طولانی و دشوار همراه شما باشیم تا طعم شیرین یادگیری علاقه مندی خود را حس کنید.

جشن کودکان کار غدیر | تیم کلارو
جشن کودکان کار غدیر | تیم کلارو

هدف از این استعدادیابی چیست؟

هدف این است که با توجه به نیاز ها و علاقه های کودکان و نوجوانان که در این همایش یا همایش های دیگر وجود دارد، بتوانند در مسیری درست قدم بردارن و پله های ترقی را به درستی طی کنند.

فواید طرح استعدادیابی

  1. بهترین شکل ممکن در زمینه‌های مختلف عمل کنند.
  2. به دور از تلاش های بی پایان، به هدف خود دست یابند.
  3. از استعدادهای خود برای رسیدن به موفقیت در زندگی استفاده کنند.
  4. از خلاقیت و نوآوری خود برای حل مسائل استفاده کنند.
  5. با اطمینان بیشتر به خود و توانایی‌های خود بپردازند.
  6. با شناسایی استعدادهای خود، به دور از فشارهای اجتماعی، به هدف خود پایبند باشند.
  7. با شناسایی استعدادهای خود، به دور از تحصیلات بیش از حد، به هدف خود پایبند باشند.
  8. با شناسایی استعدادهای خود، به دور از رقابت‌های نامعقول، به هدف خود پایبند باشند.
  9. با شناسایی استعدادهای خود، به دور از فشارهای روانی، به هدف خود پایبند باشند.
  10. با شناسایی استعدادهای خود، به دور از تحولات جامعه، به هدف خود پایبند باشند.

 

انجام استعداد یابی | تیم کلارو
انجام استعدادیابی | تیم کلارو

جشن 7000 نفری فرزندان غدیر

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر جشن بزرگ فرزندان غدیر ویژه کودکان کار و خیابان به همت سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی برگزار شد و ۷ هزار کودک مراکز «پویا شهر پایتخت» در این جشن حضور بهم رسانیدند.

شهردار تهران با اعلام اینکه یکی از این موارد کودکان خیابانی است، تصریح کرد: کودکان کار موضوعی فراتر از کودکان خیابانی است و باید از این نقطه شروع کنیم.

اعضای گروه های تیما و کلارو و لیبرا | تیم کلارو
اعضای گروه های تیما و کلارو و لیبرا | تیم کلارو

 

سئو داخلی سایت چیست؟

سئو سایت داخلی یا همان On Page یکی از اقداماتی است که با بهینه سازی سایت سبب بالا رفتن رتبه و ترافیک سایت از سمت موتورهای جست و جو میگردد. سئو داخلی مانند گذشته فقط بر کلمات کلیدی و تکرار بیش از اندازه آنها در صفحات سایت توجه ندارد. امروزه سئو داخلی بر معیارهایی از رتبه بندی موتور جستجوگر گوگل تمرکز دارد که مستقیم به وضعیت صفحه نظیر کیفیت و کاربرپسند بودن محتوا، هدینگ گذاری درست، متا تگ، ساختار و چیدمان مرتب و… جهت بهینه سازی سایت وابسته میباشد. هدف اصلی و نهایی این سئو درک محتوای صفحات سایت، تشخیص محتوای مرتبط و کاربردی آن و نیز بررسی صفحه به عنوان صفحه های با ارزش و اعتبار برای نمایش در نتایج گوگل میباشد.

سئو سایت خارجی یا Off Page به عنوان عاملی دیگر جهت بهینه سازی سایت، مجموعه تکنیک هایی است که گوگل در بیرون وب سایت به آن توجه مینماید. فاکتورهای سئوی خارجی بیشتر از 200 مورد است و به فعالیت هایی در انواع شبکه اجتماعی و در فروم ها، برندینگ، ثبت سایت در گوگل مپ، اشتراک گذاری عکس، بازاریابی ویدئویی، وبلاگ فعال در حوزه کاری خود و …

باید بدانید که اعتبار و ارزش سایت شما در سطح اینترنت با سئوی خارجی مشخص میگردد. تمرکز و اولین اولویت سئو کلاه سفید برای بهینه سازی سایت، جلب رضایت مشتری و مخاطب وب سایت با ارائه محتوای ارزشمند به وی میباشد. سئو کلاه سفید به تاکتیک و تکنیکه هایی گفته میشود که مجموعه های از استراتژی و راهکار مطابق قوانین و مقررات موتورهای جستجو میباشد.

 

سئو کلاه سفید چیست؟

پس اگر میخواهید یک شبه به مقصد برسید، این راه اصلا مناسب شما نیست! روش سئو سایت کلاه سفید فقط برای افرادی که قصد دارند در نتایج اول گوگل با قدرت و ماندگار باشند مناسب میباشد. این افراد با رعایت تمام قوانین گوگل، اعتماد آن را جلب میکنند و بهینه سازی سایت را انجام میدهند و درست است که دیرتر به نتیجه میسند ولی به این آسانی از اول لیست نتایج جستجو حذف نمیشود. در ابتدا بگوییم که تصور این که سئوی خاکستری چیزی بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه است کاملا اشتباه میباشد!

 

سئو خاکستری چیست؟

سئو خاکستری مانند دور زدن دوربین طرح ترافیک بوده و رفتن از کوچه و پسکوچهها جهت رسیدن به مقصد و بهینع سازی سایت میباشد. خرید دامین، ساختن اکانت های جعلی در شبکه های اجتماعی، ایجاد کامنت، بک لینک زدن به سایت خود، گذاشتن کلمه کلیدی تنها در عنوان و… چند نمونه از تکنیکهای سئو خاکستری میباشد

 

سخنرانی شهردار تهران در جشن فرزندان غدیر

سخنرانی شهردار تهران در جشن فرزندان غدیر | کلارو
سخنرانی شهردار تهران در جشن فرزندان غدیر

شهردار تهران در حاشیه افتتاحیه طرح استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار که در استادیوم آزادی و به همت دکتر احمد احمدی صدر رییس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای ساماندهی کودکان کار انجام می‌شود گفت: ما در کلانشهر تهران خدمت‌گزار مردم هستیم و باید بتوانیم بهترین خدمات را ارائه کنیم. کسانی که مورد توجه نبودند و عملا شهروند دست‌دو محسوب می‌شدند امروز نور چشم ما هستند و سعی داریم برای آنها کارهای خوبی انجام دهیم.
شهردار تهران با اشاره به موضوع نمایندگی شهردار تهران از طرف رئیس جمهور در بحث متکدیان، کودکان کار و معتادان متجاهر، یادآور شد: این موضوع در کمیسیون تخصصی مطرح شده و هنوز به صحن دولت نیامده است؛ هیچ چیز مشخص نیست و پس از اینکه در هیات دولت مصوب شد می‌توان در مورد آن صحبت کرد.
وی با بیان اینکه ما خود را متعهد می‌دانیم در حوزه اجتماعی فعال باشیم، تاکید کرد: ما این شعار را داشتیم که مسئولیم و باید آنچه وظیفه ماست انجام دهیم و به دیگران نیز کمک کنیم وظایف خود را انجام دهند. فرقی بین مسئولین نیست و همه باید کمک کنیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]
محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =