طراحی وب سایت
در یافت‌آباد

طراحی سایت در یافت آباد
ویژگی های طراحی سایت
پشتیانی برای طراحی سایت دارید؟

بله تمامی خدمات ما چه طراحی وب سایت و سئو و چه محصولاتی که طراحی کرده ایم مثل قالب ها و افزونه ها دارای پشتیبانی شبانه روزی هستند و هر ساعت از شبانه روز شما تماس بگیرد تیم کلارو آماده است تا خدمات رسانی ارائه دهد.

زمان تحویل وب سایت به چه صورت هست؟

اگر زمان تقریبی را برای پروژه ها بخواهید باید خدمت شما عرض کنم که، از یک روز تا حداکثر دو ماه زمان خواهد برد. البته بستگی به سنگینی پروژه و تعداد نفرات مشارکت کننده نیز دارد.

اگر بعد از طراحی در سایت تغییراتی خواستیم؟

تغییرات سنجیده می شوند اگر شامل قرارداد شود و به صورت جزئی باشد هزینه ای از شما مشتری عزیز گرفته نمی شود. ولی اگر از شرایط قرارداد خارج باشد و یا تخصصی تر و کلی تر باشد باید هزینه آن را بعد از تخمین هزینه پرداخت فرمایید.

آیا مشاوره طراحی سایت شما هزینه ای دارد؟

خیر؛ تمام مشاوره های ما به صورت رایگان بوده و با هدف کمک به شما و کسب و کارتان انجام میشود و در مرحله اول نیازسنجی انجام میشود تا هزینه مشتری بی اثر نباشد و به اصطلاح سوخت نشود.

ضمانت بازگشت وجه دارید؟

بله ضمانت بازگشت وجه داریم، اگر شما مشتری گرامی به هر دلیلی از خدمات راضی نبودید مقداری از مبلغ را برای خدمات برداشته و مابقی را به خود شما پس خواهیم داد و یا در صورت در خواست خدمات را به صورت دوباره تکرار می کنیم تا رضایت شما را جلب کنیم.

طراحی سایت در یافت آباد

سئو به یک طراحی زیبا و جذاب نیاز دارد تا بتواند بیشتر موثر باشد. (یافت آباد)تمامی اطلاعات شرکت را در یک بخش مشخص و مجزا در این صفحه از سایت خود قرار دهید.نباید در این صفحه از وب سایت اجرای عملکردهای زیادی را از کاربران سایت خود بخواهید، اما گاهی اوقات کاربران نیاز دارند تا اطلاعاتی را درباره این که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، بدانند.

این بستگی دارد که شما بتوانید تشحیص دهید چه شرکتی بهتر از سایرین سایت بهتری برایتان طراحی می نماید . از جمله مهمترین ویژگی های طراحان ایران وبر، طراحی به روز می باشد. این البته برای طراحان وب در سطح متوسط و در ایران است. و اگر شما یک طراح وب حرفه ای باشید به نسبت بزرگی پروژه ها و قیمتها بسیار بالاتر از این خواهد بود. تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین طراح سایت در تاریخ نگاشت.

طبق یک اصل بسیار ساده، اگر یک سایت قادر به پاسخگویی به انتظارات کاربران نباشد، طراح موفق نشده است. که کار خود را به درستی انجام دهد و شرکت پول خود را از دست می دهد. بدانید چه سایتی می خواهید با چه ویژگی هایی و قرار است. به چه اهدافی دست یابید تا بتوانید شرکتی که شما را به اهافتان نزدیک می کند را بشناسید.

طراحی سایت در یافت آباد

طراحی سایت در یافت آباد

به این صورت متوجه خواهید شد شرکتی که می خواهید با او جهت طراحی سایت همکاری کنید، خودش در نتایج جستجو در چه رتبه ای قرار دارد. در طراحی وب سایت، همه پروژه ها با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام به صورت جداگانه می باشد.

از سوی دیگر همچنانکه این روزها بحث بر سر روش های بهینه سازی سایت زیاد شده است. پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. این درست است. که برای هر شغلی، طراحی سایت، از قوانین مستثنی نیست. بعد از آن شاید رسانه های اجتماعی ، نحوه کار با موتور های جستجو بتواند برای شما مفید باشد. از اینرو شرکتی موفق تر عمل می کند که عملکرد تجاری ، بازاریابی و تبلیغاتی آن با هدف و طبق برنامه ای صحیح پیش رود.

اگر شما یک اکانت گوگل، یا یک اکانت وبمستری گوگل و یا یک اکانت وبمستری بینگ داشته باشید میتوانید از آنها برای بالا بردن اطلاعات خود در زمینه سئو استفاده کنید و نظارت بهتری بر روی سایت خودتان و نحوه عملکرد آن داشته باشید. یک طراحی عالی شامل یک پیوند مناسب از چند فاکتور ظاهر، عملکرد و قابلیت استفاده مناسب است.

این یکی از مشهود ترین معیارهای “قوی ترین شرکت طراحی سایت” است. یکی دیگر از فاکتور های مهم طراحی که اغلب نسبت به آن اهمال میشود. جهت دهی آسان و راحت است. تقریباً تمامی بازدیدکنندگان این وب سایت از ایران هستند و بازدیدکننده ای از سایر کشور ها برای این وب سایت وجود ندارد.

فناوری: پیشرفت در فن آوری به طراحان این آزادی را می دهد که بتوانند حرکت و نوآوری را اضافه کنند. و این امکان را می دهد تا طراحی وب همیشه تازه ، پویا و حرفه ای باشد. همیشه گران بودن و یا ارزان بودن بیش از حد بنا بر کیفیت کار یک شرکت محسوب نمی شود . تنها را امن برای اطمینان پیدا کردن از اینکه سایت شما در تمامی مرورگر ها خوب نمایش داده میشود این است. که آن را سازگار با تمامی آنها طراحی کنید.

بهترین کارایی وب سایت

Google Chrome, Mozila Firefox, Opera – وبسایت شما باید در تمامی این مرورگرها و دیگر مرورگرها تست شود. و یا حداقل باید در معروف ترین آنها تست شده باشد. تا از نمایش مناسب قالب سایت اطمینان پیدا کنید. از سایت های با ارزش لینک بگیرید. یک منو در بالای سایت با زیر لینک های مناسب به همراه عناوین مناسب، دکمه جستجو و آیکون های شبکه های اجتماعی که در جاهای مناسب چیده شده باشند. میتواند به خاصیت دوست داشتنی تر شدن وبسایتتان بیفزاید.

پس از انتخاب شرکت مناسب، می توانید سفارش طراحی سایت خود را به آن ها بسپارید. برای سایت های آماده و خالی در واقع یک سایت خالی برای شما طراحی می شود. تا با قرار دادن عکس ها و مقالات آن را کامل کنید این سایت ها برای افراد جوان که می توانند دامنه و هاست را طبق آموزش های رایگان ما بخرند. و خود اقدام به ساخت محتوا و تکمیل طراحی داخلی سایت کنند مناسب است. با تهیه ی یک لیست کوتاه از بهترین شرکت های طراحی سایت در یافت آباد ، باید یک ارتباط موفقی با آن ها برقرار نمایید و برای این منظور پیشنهاد ما طی مراحل زیر می باشد.

تعرفه طراحی سایت ارزان

پلن پایه

4.200.000 تومان

پلن حرفه ای

7.950.000 تومان

پلن ویژه

9.750.000 تومان
درخواست مشاوره