طراحی سایت
در شهرک ولیعصر

طراحی سایت در شهرک ولیعصر
ویژگی های طراحی سایت
پشتیانی برای طراحی سایت دارید؟

بله تمامی خدمات ما چه طراحی وب سایت و سئو و چه محصولاتی که طراحی کرده ایم مثل قالب ها و افزونه ها دارای پشتیبانی شبانه روزی هستند و هر ساعت از شبانه روز شما تماس بگیرد تیم کلارو آماده است تا خدمات رسانی ارائه دهد.

زمان تحویل وب سایت به چه صورت هست؟

اگر زمان تقریبی را برای پروژه ها بخواهید باید خدمت شما عرض کنم که، از یک روز تا حداکثر دو ماه زمان خواهد برد. البته بستگی به سنگینی پروژه و تعداد نفرات مشارکت کننده نیز دارد.

اگر بعد از طراحی در سایت تغییراتی خواستیم؟

تغییرات سنجیده می شوند اگر شامل قرارداد شود و به صورت جزئی باشد هزینه ای از شما مشتری عزیز گرفته نمی شود. ولی اگر از شرایط قرارداد خارج باشد و یا تخصصی تر و کلی تر باشد باید هزینه آن را بعد از تخمین هزینه پرداخت فرمایید.

آیا مشاوره طراحی سایت شما هزینه ای دارد؟

خیر؛ تمام مشاوره های ما به صورت رایگان بوده و با هدف کمک به شما و کسب و کارتان انجام میشود و در مرحله اول نیازسنجی انجام میشود تا هزینه مشتری بی اثر نباشد و به اصطلاح سوخت نشود.

ضمانت بازگشت وجه دارید؟

بله ضمانت بازگشت وجه داریم، اگر شما مشتری گرامی به هر دلیلی از خدمات راضی نبودید مقداری از مبلغ را برای خدمات برداشته و مابقی را به خود شما پس خواهیم داد و یا در صورت در خواست خدمات را به صورت دوباره تکرار می کنیم تا رضایت شما را جلب کنیم.

طراحی و سئو سایت در شهرک ولیعصر

سئو به یک طراحی زیبا و جذاب نیاز دارد تا بتواند بیشتر موثر باشد. (شهرک ولیعصر)تمامی اطلاعات شرکت را در یک بخش مشخص و مجزا در این صفحه از سایت خود قرار دهید.نباید در این صفحه از وب سایت اجرای عملکردهای زیادی را از کاربران سایت خود بخواهید، اما گاهی اوقات کاربران نیاز دارند تا اطلاعاتی را درباره این که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، بدانند.

این بستگی دارد که شما بتوانید تشحیص دهید چه شرکتی بهتر از سایرین سایت بهتری برایتان طراحی می نماید . از جمله مهمترین ویژگی های طراحان ایران وبر، طراحی به روز می باشد. این البته برای طراحان وب در سطح متوسط و در ایران است. و اگر شما یک طراح وب حرفه ای باشید به نسبت بزرگی پروژه ها و قیمتها بسیار بالاتر از این خواهد بود. تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین طراح سایت در تاریخ نگاشت.

طبق یک اصل بسیار ساده، اگر یک سایت قادر به پاسخگویی به انتظارات کاربران نباشد، طراح موفق نشده است. که کار خود را به درستی انجام دهد و شرکت پول خود را از دست می دهد. بدانید چه سایتی می خواهید با چه ویژگی هایی و قرار است. به چه اهدافی دست یابید تا بتوانید شرکتی که شما را به اهافتان نزدیک می کند را بشناسید .

به این صورت متوجه خواهید شد شرکتی که می خواهید با او جهت طراحی سایت همکاری کنید، خودش در نتایج جستجو در چه رتبه ای قرار دارد. در طراحی وب سایت، همه پروژه ها با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام به صورت جداگانه می باشد.

از سوی دیگر همچنانکه این روزها بحث بر سر روش های بهینه سازی سایت زیاد شده است. پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. این درست است. که برای هر شغلی، طراحی سایت، از قوانین مستثنی نیست. بعد از آن شاید رسانه های اجتماعی ، نحوه کار با موتور های جستجو بتواند برای شما مفید باشد. از اینرو شرکتی موفق تر عمل می کند که عملکرد تجاری ، بازاریابی و تبلیغاتی آن با هدف و طبق برنامه ای صحیح پیش رود.

اگر شما یک اکانت گوگل، یا یک اکانت وبمستری گوگل و یا یک اکانت وبمستری بینگ داشته باشید میتوانید از آنها برای بالا بردن اطلاعات خود در زمینه سئو استفاده کنید و نظارت بهتری بر روی سایت خودتان و نحوه عملکرد آن داشته باشید. یک طراحی عالی شامل یک پیوند مناسب از چند فاکتور ظاهر، عملکرد و قابلیت استفاده مناسب است.

طراحی سایت در منطقه 18

این یکی از مشهود ترین معیارهای “قوی ترین شرکت طراحی سایت” است. یکی دیگر از فاکتور های مهم طراحی که اغلب نسبت به آن اهمال میشود. جهت دهی آسان و راحت است. تقریباً تمامی بازدیدکنندگان این وب سایت از ایران هستند و بازدیدکننده ای از سایر کشور ها برای این وب سایت وجود ندارد.

فناوری: پیشرفت در فن آوری به طراحان این آزادی را می دهد که بتوانند حرکت و نوآوری را اضافه کنند. و این امکان را می دهد تا طراحی وب همیشه تازه ، پویا و حرفه ای باشد. همیشه گران بودن و یا ارزان بودن بیش از حد بنا بر کیفیت کار یک شرکت محسوب نمی شود . تنها را امن برای اطمینان پیدا کردن از اینکه سایت شما در تمامی مرورگر ها خوب نمایش داده میشود این است. که آن را سازگار با تمامی آنها طراحی کنید.

طراحی سایت در شهرک ولیعصر

بهترین کارایی وب سایت

Google Chrome, Mozila Firefox, Opera – وبسایت شما باید در تمامی این مرورگرها و دیگر مرورگرها تست شود. و یا حداقل باید در معروف ترین آنها تست شده باشد. تا از نمایش مناسب قالب سایت اطمینان پیدا کنید. از سایت های با ارزش لینک بگیرید. یک منو در بالای سایت با زیر لینک های مناسب به همراه عناوین مناسب، دکمه جستجو و آیکون های شبکه های اجتماعی که در جاهای مناسب چیده شده باشند. میتواند به خاصیت دوست داشتنی تر شدن وبسایتتان بیفزاید.

پس از انتخاب شرکت مناسب، می توانید سفارش طراحی سایت خود را به آن ها بسپارید. برای سایت های آماده و خالی در واقع یک سایت خالی برای شما طراحی می شود. تا با قرار دادن عکس ها و مقالات آن را کامل کنید این سایت ها برای افراد جوان که می توانند دامنه و هاست را طبق آموزش های رایگان ما بخرند. و خود اقدام به ساخت محتوا و تکمیل طراحی داخلی سایت کنند مناسب است. با تهیه ی یک لیست کوتاه از بهترین شرکت های طراحی سایت در شهرک ولیعصر ، باید یک ارتباط موفقی با آن ها برقرار نمایید و برای این منظور پیشنهاد ما طی مراحل زیر می باشد.

مراحل طراحی سایت

سایت های ایستاتیک

در سایت ایستاتیک یا Static طراحی یک بار و اکثرا با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت انجام میشود. در این نوع سایت ها تعداد تغییرات معمولا کم بوده و سالی 1 یا 2 بار ویرایش محتوا توسط طراح حرفه ای انجام میشود. با توجه به حجم نسبتا کم کد نویسی در سایت های استاتیک سرعت بارگذاری آن بالا بوده و همین امر تاثیر بسزایی در بهبود تجربه کاربری آن دارد. لذا از نظر موتورهای جستجو مانند گوگل نیز سریعتر موفق به کسب تاییدیه میشوند و در نتایج جستجو ظاهر میگردند. از نظر هزینه نیز، سایت های ایستاتیک نسبت به دو نوع دیگر یعنی داینامیک و نیمه داینامیک تعرفه های پایین تری دارند. رعایت اصول سئو در سایت static به مراتب آسان تر از انواع دیگر است.

سایت های داینامیک

در سایت های پویا یا Dynamic یک دسترسی به سیستم مدیریت سایت برای مدیر وبسایت تعبیه میشود. بدین ترتیب او میتواند اقدام به درج، حذف یا ویرایش محتوای سایت خود کند و محدودیتی در این امر نداشته باشد. طراحی سایت های داینامیک با برنامه نویسی به زبان های PHP، ASP و ASP.Net انجام شده و از Ajax نیز استفاده میشود. در این روش، ابتدا سایت توسط طراح پیاده سازی شده و سپس چندین بار توسط مدیر سایت اصلاح میشود. سرعت بارگذاری سایت پویا به دلیل استفاده از حجم بیشتر کدها، کندتر از نوع استاتیک است.

بررسی مراحل طراحی سایت

برنامه ریزی ساخت سایت

در این مرحله ما از کارفرما انتظارات و امکاناتی رای که میخواهد را میگیریم و به صورت دقیق روی آنها کار می کنیم. تیم کلارو بر اساس پروپوزال دقیق که تهیه شده است کار خود را شروع می کن.

بررسی محتوا

در این مرحله تیم ما با تحقیق های فراوان به چند پیشنهاد سودآور برای کارفرما میرسد و به کارفرما پیشنهاد می شود. این محتوا میتواند شامل متن، تصاویر، لوگوی تجاری، اطلاعات تماس، متن درباره ما، لیست و نمونه محصولات، خدمات، رنگ سازمانی و… باشد. در صورت تایید هر دو طرف کار شروع میشود.

طرح اولیه

در این مرحله طرح اولیه شامل صفحه اصلی، وبلاگ، درباره ما، محصولات برای کارفرما طراحی میشود. و ارسال میشود در صورت تایید کارفرما کار ادامه پیدا می کنید و در صورت تایید نکردن طرح برای بار دوم کشید خواهد شد.

طراحی قالب و سایت

در این مرحله طراحی به بخش کد نویسی ارسال می شود و بر اسا طرح درخواستی طراحی میشود. کدهای یک سایت حکم اسکلت بندی یک ساختمان را دارد، لذا تمام توجه و دقت خود را در انجام بهترین و بهینه ترین کدنویسی انجام داده و آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای دنیای وب را در آن دخیل میکنیم. ما در وبسیما از ترکیب HTML، CSS، JQuery و Java script برای انجام کدنویسی استاتیک و آنچه که کاربر میبیند یا با آن تعامل دارد استفاده میکنیم. توجه اصولی و دقت بالای تیم کلارو به کاربرپسند بودن UI و فراهم شدن بهترین UX باعث شده تا خروجی وبسایت همواره در بروزترین و بهینه ترین حالت ممکن باشد.

ورود اطلاعات اولیه سایت

پس از اتمام کدنویسی، مرحله دیتاگذاری اولیه آغاز میشود. در واقع در این گام ما سایت را تا حدودی آب بندی کرده و شما را با یک خروجی کاملا خام تنها نخواهیم گذاشت. همچنین در مرحله ورود دیتا ممکن است برخی باگ های سیستم شناسایی و توسط تیم کلارو اصلاح شود.

تست و باز بینی سایت

در مرحله بازنگری و تست، یک فضای هاست تهیه شده و سایت به طور کامل در اختیار کارفرما قرار میگیرد تا به عنوان یک مدیر و یک کاربر با آن کار کند و تمام نظرات خود را به تیم کلارو منتقل کند. ممکن است کارفرما در این گام نیاز به اعمال تغییراتی جدید در سایت احساس کند، با توجه به اینکه تمامی مراحل طراحی و پیاده سازی قبلا به تایید کارفرما رسیده است چنانچه به تشخیص تیم فنی این تغییرات بیش از 15درصد باشد، فاکتور جداگانه ای برای اعمال درخواست مورد نظر صادر خواهد شد.

تحویل سایت

در این مرحله سایت که کاملا طراحی شده و کارفرما هم آن را تایید کرده، در هاست قرار میگیرد و دامنه ست می شود. و کارفرما جهت تسویه حساب تشریف می آورد.

توضیحات اضافی…

در تیم کلارو انواع خدمات مختلف از جمله طراحی سایت و سئو و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی انجام می شود.

این تیم با سابقه 5 ساله با بیش از 100 پروژه موفق دولتی و غیر دولتی، داخلی و خارجی توانسته یکی از تیم های صاحب سبک باشد.

که در سال 98 با کسب رضایت بیش از 93 درصد از کل پروژه ها از نگاه مشتریان توانست جایگاه ویژه ای را بسازد. تیم کلارو در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ به صورت مجموعه ای و پکیجی خدماتی به مشتریان عرضه می کند.

این نوع خدمات در قالب یک پکیج کامل از Bussiness Plan و Marketing Plan تلفیق با Digital Marketing می باشد که شما را با کمترین هزینه وارد بازار رقابت کرده و برای شما به جذب مشتری در اینترنت میپردازیم که با توجه به این برنامه ریزی دقیق با ضریب بسیار بالایی شما را به رشد و درآمد میرسانیم.

طراحی سایت طراحی وب سایت در حال حاضر طراحی سایت به فرصتی برای رقابت هر چه بیشتر در مشاغل مختلف تبدیل شده است و عموم مردم از این فرصت ایجاد شده بهره می برند تا در این فضای رقابت قرار گیرند. در حقیقت فضای مجازی را در حال حاضر می توان به یک بازار بزرگ و گسترده تشبیه کرد که فروشندگان و مشتریان در آن در هر لحظه در حال مبادله ی کالا و یا خدمات هستند.

و این بازار بزرگ بدون توقف در حال کار و فعالیت می باشد. در حقیقت یکی از مزایای مهم فضای مجازی و طراحی سایت بی معنی بودن موقعیت جغرافیایی افراد می باشند و عموم مردم از مسافت های بسیار دور هم می توانند از مشتریان شما باشند.

طراحی سایت تخصصی در شهرک ولیعصر

به منظور انجام طراحی سایت تخصصی در شهرک ولیعصر شما در گام اول به یک تیم حرفه ای طراحی سایت تخصصی و حرفه ای نیاز دارید.

تیمی که بتواند پروژه ی طراحی سایت شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به مرحله ی اجرا برساند. در این مرحله تجربه و تخصص و مهارت طراح سایت شما در نتیجه ی کار و پروژه ی تان بسیار تاثیر گزار خواهد بود. در تیم های طراحی سایت نیز هرچه یک تیم طراحی قوی تر باشد در پایان پروژه ی طراحی سایت یک پروژه ی کامل تر و بی نقص تر خواهد بود.

یک تیم طراحی معمولا شامل طراح سایت و برنامه نویس و همچنین یک گرافیست می باشد. که با همکاری و تقسیم کار بین آنها یک پروژه ی طراحی سایت به سرانجام می رسد.

بهینه سازی و طراحی سایت در شهرک ولیعصر

بهینه سازی و طراحی سایت در شهرک ولیعصر توسط طراحان و برنامه نویسان و گرافیست های توانای ما در تیم طراحی سایت کلارو در کمترین زمان ممکن طراحی و اجرا می شود.

و شما می توانید در کمترین زمان ممکن با صرف هزینه ای مناسب دارای یک سایت با تمامی امکانات و ویژگی های مورد نظر خود شوید و از این طریق فعالیت های شغلی خود را با بازاریابی مناسب از طریق سایت خود ارتقا ببخشید.

طراحی سایت بر اساس اصول سئو و مطابق با آخرین استاندارهای وب

طراحی سایت و برنامه نویسی حرفه ای با رعایت کلیه اصول سئو از فعالیتهای تخصصی تیم کلارو است. طراحی سایت حرفه ای میتواند بازدید سایت و در نتیجه فروش شما را از طریق اینترنت افزایش دهد و عملا شما را در بازار رقابت موفق سازد.

همانطور که یک وب سایت حرفه ای میتواند باعث افزایش فروش باشد، یک وب سایت ضعیف و غیر استاندارد نیز میتواند خسارات زیادی را به شما وارد کند، لذا توجه داشته باشید که یک وب سایت، هویت شما در دنیای اینترنت است و ارائه بهترین چهره از فعالیت شما، نقطه اعتماد مشتری به شما خواهد بود.

 

مناسب ترین گزینه…

عموم جامعه برای یافتن مناسب ترین گزینه مورد نظرشان، به موتورهای جستجوگر از جمله مهمترین آنها، گوگل رجوع میکنند.

اولین مرجع آشنایی با یک شرکت یا سازمان و سوابق فعالیت آن بررسی وب سایت آن میباشد. لذا طراحی وب سایت، اولین گامی است که یک برند برای هویت کسب و کار خود نیازمند آن میباشد. هدف اصلی اکثر کسب و کارها از طراحی وب سایت، معرفی سازمان و نمایش خدمات و محصولاتشان می باشد که این ایده هوشمندانه بخشی از فرایند برند سازی است.

یک طراحی سایت خوب و استاندارد به مشتریان کمک میکند تا به صورت آنلاین به محصولات و خدمات شما دست یابند، آنها را انتخاب نموده و یا حتی سفارش دهند. میلیونها نفر در سراسر دنیا برای یافتن محصول وخدمات مورد نظر خود در اینترنت جستجو میکنند که ممکن است متاسفانه وب سایت شما به دلیل غیر حرفه ای بودن و فقدان استانداردهای لازم از دیدگاه گوگل، در نتایج جستجوی آنها یافت نشود و شما آنها را از دست بدهید.

 

روزانه هزاران سایت در جهان…

روزانه هزاران سایت در جهان، صدها وبسایت در ایران که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میشوند. پیدا کردن جایگاهی مناسب و مستحکم در این بین موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است.

تیم کلارو با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کار شما را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.

 

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید…

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید اما زمان زیادی از فعالیت آن میگذرد، پیشنهاد میکنیم که آن را به ما بسپارید تا آنرا بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنیم، در این صورت میتوانید مطابق با تکنولوژی روز طراحی سایت حرکت کنید و اگر هنوز سایتی ندارید، ما آماده هستیم تا با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز، مسیر روشنی را در کسب و کار آنلاین شما برایتان فراهم سازیم.

وظیفه ما اینه که شما را به مسیر صحیح هدایت و از مشاوره های غلط دور کنیم، با مرتفع کردن نیاز مخاطبان شما، آنها را به شما نزدیکتر کنیم تا در نهایت یک تجربه کامل، کاربر پسند، اقتصادی و بهینه در خروجی داشته باشید. به شما آموزش و مشاوره میدیم تا در دنیای وب و در کار کردن با ابزارهای اینترنتی با مشکل مواجه نشید.

تعرفه طراحی سایت ارزان

پلن پایه

4.200.000 تومان

پلن حرفه ای

7.950.000 تومان

پلن ویژه

9.750.000 تومان
درخواست مشاوره

4 Responses

  1. از همکاری با تیم کلارو خیلی راضی هستم برای مبلمان بنده طراحی رو انجام دادند و واقعا زیبا شده این سایت دستتون درد نکنه

  2. سلام، برای بحث سئو در شهرک ولیعصر ازشون کمک خواستم و با کمال احترام و حوصله برای بنده توضیح دادند و من رو راهنمایی کردند

  3. باعث افتخار ماست همکاری با شما

  4. باعث افتخار ماست همکاری با شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =