طراحی سایت
ارزان

طراحی سایت ارزان

خیلی سریع و بدون مقدمه بریم سراغ اینکه چرا اصلا باید وب سایت داشته باشیم؟

 

دلیل داشتن وب سایت

توی فضای کسب و کار آنلاین برای اینکه بتونید حوزه های بیشتری رو بگیرید و بیشتر از همیشه دیده بشید باید از فضای بزرگی جدا از اینستاگرام و تلگرام استفاده کنید که این فضا سایت شماست. قابلیت هایی که شما میتونید با داشتن یک سایت داشته باشید میشه به مورد های زیر اشاره کرد.

• قابلیت شخصی سازی بیشتر
• قابلیت ثبت تبلیغات در گوگل ادز
• بررسی دقیق تر سایت خودتون
• تغییر در هر زمان با کمترین هزینه
• بازدید بیشتر و فروش بالاتر نسبت به سایر روش ها

 

سایت با قیمت کم ارزش داره؟

همیشه این سوال بوده که آیا واقعا سایت با قیمت ارزون ارزش داره یا نه؟، باید بهتون بگم برای اینکه بخواید کسب و کار خودتون رو شروع کنید حتما لازم نیست بودجه زیادی رو هزینه کنید. فقط کافیه یک وبسایت ساده و متوسط داشته باشید و نسبت به فروش و درآمد خودتون سایت رو ارتقا بدید.
ولی اگر دنبال یک کار خیلی حرفه ای تر هستید حتما از اول یک هزینه زیاد برای این کار کنار بگذارید تا در طولانی مدت به مشکل نخورید.

 

طراحی سایت مدرن هزینه زیادی داره؟

سایت های مدرن به صفحاتی گفته میشه که با دیزاین های امروزی آماده سازی شده و شکل و شمایل بروزی دارند و کاربر خیلی راحتتر میتونه باهاش ارتباط بر قرار کنه، در جواب سوال اول باید بگم خیر، شما با هر میزان بودجه ای میتونید کار طراحی خودتون رو به تیم کلارو بسپارید ولی همیشه این رو به یاد داشته باشید که هر چقدر پول بدید همون قدر آش میخورید. پس اگر هزینه بیشتری بتونید برای این کار کنار بزارید قطعا نتیجه فوق العاده ای می گیرید.

 

چجوری باید سفارش بدم؟

برای سفارش طراحی سایت لازم نیست کار زیادی انجام بدی میتونی از طریق دکمه های زیر ثبت سفارش کنی، اگه همین الان این کار رو انجام بدی مشاوره رایگان هم میتونی دریافت کنی.

تعرفه طراحی سایت ارزان

پلن پایه

2.800.000 تومان

پلن حرفه ای

5.300.000 تومان

پلن ویژه

6.500.000 تومان
درخواست مشاوره