طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی 1403 • تیم کلارو
ویژگی های طراحی سایت
پشتیانی برای طراحی سایت دارید؟

بله تمامی خدمات ما چه طراحی وب سایت و سئو و چه محصولاتی که طراحی کرده ایم مثل قالب ها و افزونه ها دارای پشتیبانی شبانه روزی هستند و هر ساعت از شبانه روز شما تماس بگیرد تیم کلارو آماده است تا خدمات رسانی ارائه دهد.

زمان تحویل وب سایت به چه صورت هست؟

اگر زمان تقریبی را برای پروژه ها بخواهید باید خدمت شما عرض کنم که، از یک روز تا حداکثر دو ماه زمان خواهد برد. البته بستگی به سنگینی پروژه و تعداد نفرات مشارکت کننده نیز دارد.

اگر بعد از طراحی در سایت تغییراتی خواستیم؟

تغییرات سنجیده می شوند اگر شامل قرارداد شود و به صورت جزئی باشد هزینه ای از شما مشتری عزیز گرفته نمی شود. ولی اگر از شرایط قرارداد خارج باشد و یا تخصصی تر و کلی تر باشد باید هزینه آن را بعد از تخمین هزینه پرداخت فرمایید.

آیا مشاوره طراحی سایت شما هزینه ای دارد؟

خیر؛ تمام مشاوره های ما به صورت رایگان بوده و با هدف کمک به شما و کسب و کارتان انجام میشود و در مرحله اول نیازسنجی انجام میشود تا هزینه مشتری بی اثر نباشد و به اصطلاح سوخت نشود.

ضمانت بازگشت وجه دارید؟

بله ضمانت بازگشت وجه داریم، اگر شما مشتری گرامی به هر دلیلی از خدمات راضی نبودید مقداری از مبلغ را برای خدمات برداشته و مابقی را به خود شما پس خواهیم داد و یا در صورت در خواست خدمات را به صورت دوباره تکرار می کنیم تا رضایت شما را جلب کنیم.

خود پزشکان گروهی هستند که به داشتن یک وب سایت خوب تشویق می شوند تا کار خود را آسان تر و راحت تر کنند و شرایط کاری خود را بهبود بخشند.

دو روش طراحی سایت پزشکی

به طور کلی دو روش طراحی سایت وجود دارد: کدنویسی و استفاده از قالب های آماده مانند قالب های وردپرس! هزاران وب سایت پزشکی در اینترنت وجود دارد. طبیعتاً اجرای بسیاری از خدمات پزشکی مانند نوبت دهی و مشاوره از طریق اینترنت و از راه دور زندگی بیماران و پزشکان را تا حد زیادی تسهیل می کند. از طریق فرم پایین همین صفحه می توانید این کار را انجام دهید. این امر از یک طرف تاثیر بسزایی در جلب اعتماد مخاطب دارد و از طرف دیگر باعث صرفه جویی در وقت پزشک و منشی او می شود.

با طراحی سایت پزشکان می توان رزومه پزشکان را به راحتی با مردم به اشتراک گذاشت، در جلب اعتماد مردم بسیار موثر است. وقتی علت را جویا می شویم می گویند ما بدون اطلاع و فقط به دلیل قیمت پایین به افراد غیرحرفه ای اعتماد کردیم و سایت خود را به آنها سپردیم.
این روزها مردم از بیماری های مختلفی رنج می برند، علاوه بر این، با وجود شیوع کرونا از سال 2020، مردم در اینترنت به دنبال راه حل هایی برای پیشگیری و درمان کرونا هستند.

تصور که شما میتوانید پیدا کنید به راحتی متخصصان مجرب را در سایت های پزشکی پیدا کنید! ایجاد یک بخش وبلاگ در یک وب سایت پزشکی و ارسال اطلاعات در مورد آخرین فناوری های پزشکی یکی از بهترین راه ها برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر از طریق موتورهای جستجو است.
از دیگر ویژگی های مراکز بهداشتی می توان به ویزیت و تعیین نوبت بیمار اشاره کرد که بیماران می توانند از آن برای تعیین نوبت استفاده کنند. یکی دیگر از نیازهای توسعه وب سایت های پزشکی این است که افراد بتوانند با تخصص های پزشکان مختلف و سوابق آنها آشنا شوند.
با بهینه سازی کدها، عکس ها و محتوای سایت می توانید تعداد بازدید سایت را افزایش دهید و کاربران را به سایت خود جذب کنید زیرا هر چه سئوی سایت شما بهتر باشد بیشتر در اینترنت دیده خواهید شد.

طراحی سایت پزشکی

امروزه کمتر پزشک موفقی وجود دارد که از خدمات طراحی سایت برای خدمات خود استفاده نکند. یک وب سایت پزشکی می تواند به یک راه حل رایگان برای ارتباط با بیماران و پزشکان تبدیل شود.
بنابراین با توسعه یک وب سایت تخصصی می توانید به راحتی گردشگران را به دفتر/ساختمان خود جذب کنید. اطلاعات تماس، آدرس، تاریخچه، افتخارات و دستاوردهای پزشکی، خدمات، دستگاه ها و فضای اداری را فراموش نکنید – این مواردی است که بسیاری از بیماران هنگام ورود به سایت به دنبال آن هستند.
توضیح نحوه رسیدن به دفتر نیز بسیار توصیه می شود، از جمله اطلاعاتی در مورد حمل و نقل عمومی و پارکینگ در اطراف دفتر. بخشی که در بسیاری از وب سایت های پزشکان خارجی دیده می شود، اما هنوز در بین پزشکان ایرانی جدی گرفته نمی شود، بخش نقد و بررسی است که معمولاً در وب سایت پزشکان با عناوینی مانند «بیماران در مورد ما چه می گویند» یافت می شود.

چند کلمه از بیماران درباره ما و… هاست ایرانی و خارجی تفاوت چندانی با هم ندارند اما اگر اینترنت کشور ملی شود هاست خارجی در دسترس نخواهد بود. در حال حاضر در تمامی کشورهای پیشرفته دنیا توجه به پزشکی از راه دور از طریق اینترنت بسیار مهم شده است.

ابزارها و امکانات کامل و حرفه ای موجود در سی پنل شرکت توسعه وب سایت تیم کلارو این اطمینان را به مشتریان می دهد که از این طریق تمامی نیازهای آنها برآورده خواهد شد.

سئو سایت پزشکی چیست؟

در واقع سئو مجموعه ای از فعالیت ها در یک وب سایت است که در نهایت منجر به نمایش سایت شما در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل می شود. با توجه به مزایای دسترسی به بیشترین تعداد روش های مختلف، طراحی وب سایت پزشکی برای تعداد بیشتری از پزشکان و بیماران در تهران نتایج بسیار مثبتی را به همراه دارد. بدون شک ساخت وب سایت پزشکی می تواند ارزان ترین و دائمی ترین راه برای تبلیغ به بیماران باشد.
پزشکان برای ارائه تجربیات، مهارت ها و تجربیات کاری خود به بیماران نیازمند ایجاد یک وب سایت پزشکی هستند و گسترش فضای مجازی و افزایش تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند، ارتباط موثری بین بیماران و پزشکان ایجاد کرده است. اما اینترنت این رفتار را تغییر داده است. علاوه بر این، معرفی خدمات و استفاده از رزرو آنلاین یا انتشار مقالات و مقالات توسط پزشکان از جمله عناصر مفید وب سایت برای این گروه است.

مزایا طراحی سایت پزشکی توسط ما

ین امکان وجود دارد که در هر زمانی که برای شما مناسب باشد سایت خود را توسعه دهید، در ضمن اگر از فرمت سایت خود راضی نیستید می توانید آن را به صورت رایگان تغییر دهید، هدف اصلی ما رضایت شماست. نتایج. برخی از کاربران ثبت نام شده به این نظرسنجی پاسخ دادند که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و بیماران پیام های اینترنتی را به تماس های تلفنی غیر فوری ترجیح می دهند، که اکثر بیماران استفاده از آن را آسان می دانند و از آن راضی هستند. این تا حد زیادی به پاسخ مربوط می شود.
ارائه دهنده زمان و پزشکان نیز این موضوع را تایید می کنند. جلب رضایت مراجعین و بیماران مسن و ارتباط مستمر با آنها یکی از اهدافی است که با توسعه وب سایت پزشکی می توان به آن دست یافت. اما نکته اصلی پس از جذب کاربران جدید و برقراری ارتباط موثر با کاربران یا مشتریان قدیمی از طریق سایت، نگه داشتن آنها در محیط سایت است.
ما بهترین وب سایت های سلامت را با جدیدترین فناوری، که با دقت توسط توسعه دهندگان ساخته شده است، به مشتریان خود ارائه می دهیم و قیمت های خود را در سطح بازار با مناسب ترین قیمت ها حفظ می کنیم تا همه بتوانند یک وب سایت داشته باشند.

مزایا سایت پزشکی

طراحی وب سایت پزشکی باید به گونه ای باشد که کارکردهای اصلی آن مانند تعیین وقت، معرفی خدمات، منوهای سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و همچنین اسلایدهای تصویری که باعث جذابیت سایت می شود، به درستی انجام شود. قرار داده شده. هم بازدیدکنندگان و بیماران می توانند مستقیماً با پزشک خود مکاتبه کرده و از طریق پرسش، پاسخ و نظرات با او ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر اهمیت تعیین قرار آنلاین در وب سایت خود، می توانید بخش سؤالات متداول را در وب سایت خود قرار دهید تا کارمندان شما زمان کمتری را صرف پاسخگویی به این سؤالات تلفنی کنند و در عوض کارهای ضروری دیگر را انجام دهند. آنها باید بدانند که شما در چه زمینه هایی تخصص دارید. با توجه به طیف گسترده ای از درمان های موجود برای هر بیماری، مشتریان شما ممکن است اطلاعاتی در مورد شرایط و درمان های خاص شما بخواهند.

به لطف سامانه رزرو آنلاین، کاربران می توانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از این فرصت استفاده کنند و از قبل وقت قبلی بگیرند. هدف: تقاضای زیادی از سوی بیماران برای ارتباط الکترونیکی با پزشکانشان وجود دارد. این مطالعه استفاده از پیام های اینترنتی توسط کارکنان کلینیک و بیماران را در یک شبکه مراقبت های بهداشتی اولیه مبتنی بر جامعه ارزیابی می کند. از آنجایی که محتوای یک سایت پزشکی نیاز به به روز رسانی هر از چندگاهی توسط خود پزشک یا افراد آشنا به علم پزشکی دارد، بهتر است در طراحی این گونه سایت ها از سایت های پویا استفاده شود تا پزشک یا تولیدکنندگان محتوای پزشکی اقدام به انتشار آن کنند. محتوا و مطالب در وب سایت پزشکی مشخص شده از طریق سیستم های مدیریت محتوا.

هدف ایجاد سایت پزشکی

این یکی از اهدافی است که می توان با ایجاد یک وب سایت پزشکی ویژه پزشکان و کلینیک های پزشکی به آن دست یافت. طراحی سایت باید به گونه ای باشد که در تمامی دستگاه های هوشمندی که دارای صفحه نمایش هستند و می توانند با استفاده از مرورگر به اینترنت متصل شوند، عملکرد قابل قبولی داشته باشد. در طراحی سایت پزشکی، رنگ هر سایت با توجه به تجربه و حرفه هر پزشک و همچنین با استفاده از روانشناسی رنگ ساخته می شود.

تعرفه طراحی سایت

پلن پایه

6.450.000 تومان

پلن حرفه ای

11.250.000 تومان

پلن ویژه

14.550.000 تومان
درخواست مشاوره