تعریف پشتیبانی فنی

تمامی سرویس ها و خدماتی که از گروه کلارو دریافت می کنید شامل پشتیبانی فنی هستش مخصوصا برای موارد مثل طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، در این صفحه توضیحات کاملی رو در مورد پشتیبانی فنی به شما داده خواهد شد.

تعریف پشتیبانی فنی

پشتیبان کیست؟

پشتیبان فردی است که در یک تیم وظیفه رفع اشکالات جزئی را دارد تا پروژه های کارفرما بعد از پیاده سازی اگر خطا یا اشکالی داشت در سریع ترین زمان حل شود.

 

وظایف پشتیبان سایت چیست؟

  1. حل مشکل بهم ریختگی سایت
  2. حل مشکل لود نشدن فونت
  3. حل مشکل بالانیامدن سایت
  4. حل مشکل سلامت سایت
  5. حل مشکل ورود
  6. حل مشکل اختلال در دستگاه ها

این موارد به صورت کلی وظایف یک پشتیبان سایت است؛ مواردی مثل طراحی بخش های جدید یا بازطراحی بخش های قبلی سایت، نصب پلاگین، تولیدمحتوا و… شامل مواردی می شود که جزو وظایف پشتیبان نیست و شامل هزینه خدمات مجزا می شود که کارفرما باید با تیم طراحی مذاکره کند.