طراحی سایت موزیــــــــک

پخش کننده موزیک
دایره موزیک
ویژگی های طراحی سایت
پشتیانی برای طراحی سایت دارید؟

بله تمامی خدمات ما چه طراحی وب سایت و سئو و چه محصولاتی که طراحی کرده ایم مثل قالب ها و افزونه ها دارای پشتیبانی شبانه روزی هستند و هر ساعت از شبانه روز شما تماس بگیرد تیم کلارو آماده است تا خدمات رسانی ارائه دهد.

زمان تحویل وب سایت به چه صورت هست؟

اگر زمان تقریبی را برای پروژه ها بخواهید باید خدمت شما عرض کنم که، از یک روز تا حداکثر دو ماه زمان خواهد برد. البته بستگی به سنگینی پروژه و تعداد نفرات مشارکت کننده نیز دارد.

اگر بعد از طراحی در سایت تغییراتی خواستیم؟

تغییرات سنجیده می شوند اگر شامل قرارداد شود و به صورت جزئی باشد هزینه ای از شما مشتری عزیز گرفته نمی شود. ولی اگر از شرایط قرارداد خارج باشد و یا تخصصی تر و کلی تر باشد باید هزینه آن را بعد از تخمین هزینه پرداخت فرمایید.

آیا مشاوره طراحی سایت شما هزینه ای دارد؟

خیر؛ تمام مشاوره های ما به صورت رایگان بوده و با هدف کمک به شما و کسب و کارتان انجام میشود و در مرحله اول نیازسنجی انجام میشود تا هزینه مشتری بی اثر نباشد و به اصطلاح سوخت نشود.

ضمانت بازگشت وجه دارید؟

بله ضمانت بازگشت وجه داریم، اگر شما مشتری گرامی به هر دلیلی از خدمات راضی نبودید مقداری از مبلغ را برای خدمات برداشته و مابقی را به خود شما پس خواهیم داد و یا در صورت در خواست خدمات را به صورت دوباره تکرار می کنیم تا رضایت شما را جلب کنیم.

طراحی سایت موزیک و طراحی سایت موسیقی

طراحی سایت موزیک و طراحی سایت موسیقی برای موسیقی دان ها و هنرمندان مشغول به کار در زمینه هنر موسیقی، می تواند یکی از بهترین راه ها برای ارتباط با مخاطبان و معرفی هنرمندان در فضای مجازی می باشد. با توجه به فیلتر بودن اکثر جوامع مجازی، حتما به شما هنرمندان عزیز که در زمینه موسیقی در ایران فعالیت می نمایید. یکی از بهترین راهکار ها باشد.

یک هنرمند با طراحی سایت موزیک، خیلی ساده و راحت می تواند از طریق اینترنت به انتشار آثار هنری خود بپردازد، و از طریق آن تعداد مخاطبان خود و طرفدار خود را، در هر قسمت از جهان افزایش دهد.

زیرا در دنیای اینترنت دیگر محدودیت هایی از نظر محدودیت جغرفیایی و البته محدودیت های زمانی وجود ندارد.

همچنین یک موزیسین و موسیقی دان می تواند از طریق فروش مستقیم آثار خود از طریق وب سایت موزیک و موسیقی خود، از کپی شدن آثارش، تا حد زیادی جلوگیری نماید.

همچنین می تواند آثار موسیقی خود را بدون واسطه به فروش برساند! حتی تک آهنگ های انتشار یافته ی خود! که این امر باعث افزایش درآمد یک هنر مند خواهد شد.

البته می تواند آثار خود را به صورت دانلود رایگان موزیک و یا دانلود رایگان ویدئو موزیک در اختیار کاربران قرار دهد.

طراحی سایت موزیک

خدمات طراحی سایت موزیک

این خیلی مهم است. که وب سایت شما چه امکانات و خدماتی را  در بر خواهد گرفت. لیست های مختلف را در کنار هم بگذارید و بهترین آنها را انتخاب کنید. ما در اینجا یک لیست از مهمترین و ضروری ترین خدمات طراحی سایت موزیک را برایتان آورده ایم:

لیست خدمات مهم و ضروری سایت موزیک

1-صفحه اختصاصی برای بیوگرافی: در اینجا شما می توانید در مورد خوانند های مختلف به تفکیک در زمینه سابقه هنری، سبک کار و بیوگرافی اطلاعاتی را به کاربران بدهید.

2-قسمت اخبار: بهتر است. که وب سایت دانلود آهنگ و موزیک قسمت برای خبرهای جدید در مورد خواننده های مختلف، کنسرت ها و … داشته باشید. این قسمت می تواند در بهینه سازی وب سایت شما تاثیر زیادی داشته باشد.

3-بخش آلبوم آهنگ ها: در این بخش شما، آلبوم خوانندگان و موزیسین های مختلف را آپلود خواهید کرد. طراحی این بخش در جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار است. گذاشتن تصویر از خواننده و تفکیک و دسته بندی آلبوم ها بر اساس حروف الفبا یا سال منتشر کردن از جمله کارهایی است. که در این بخش می توانید انجام دهید. در این قسمت بخش نظرات و امتیاز دادن به آهنگ نیز برای کاربران جذاب است. چرا که آنها نسبت به این بخش از سایت موزیک احساس مالکیت می کنند، همین برایشان ارزشمند است.

4-متن آهنگ ها: از دیگر خدمات طراحی سایت موزیک، اضافه کردن متن و در واقع lyrics است.

5-صفحه برای آهنگ های جدید: در اینجا می توانید دموی آهنگ های جدید را بگذارید و در کنار این امکان گوش دادن آنلاین و یا خریدن را نیز اضافه کنید.

سئوی سایت دانلود موزیک در دیده شدن شما و آمدن صفحه تان در نتایج اول گوگل بسیار موثر است. برای همین ما در تیم کلارو با حساسیت بیشتری بر روی روند طراحی سایت موزیک و آهنگ، کار را پیش می بریم.

طراحی سایت موزیک

موسیقی در زندگی همه افراد نقش بسزایی دارد ، آهنگ زندگی هر شخص نت خود را دارد و امیدواریم ساز زندگی همه شما عزیزان کوک باشد .

امروزه موسیقی ، علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. و حضور در دنیای موزیک از روش های گوناگونی امکان پذیر است . شما چه یک نوازنده ساز باشید و یا یک خواننده و حتی یک شنونده آثار هنرمندان در عرصه موسیقی ، تفاوتی ندارد ! شما هم جزئی از خانواده هنری موسیقی هستید .

موسیقی دنیای وسیعی دارد و این دنیا در فضای مجازی و دنیای دیجیتال هم رسوخ کرده است . امروزه طراحی سایت های موزیک از طرفداران زیادی برخوردار شده است .

بسیاری از افراد ، خود خواننده و یا یک گروه موسیقی هستند و تمایل دارند. فعالیت ها و آثار خود را در اختیار همگان قرار دهند. همچنین افراد زیادی عاشقان دنیای موزیک داریم که دوست دارند. ترانه ها و آواهای زیبای خوانندگان دیگر را با مردم به اشتراک بگذارند .

در دنیای امروز که عصر سرعت و اطلاعات است ، دیگر از کاست ها خبری نیست ، cd ها هم کم کم منسوخ شدند . این سایت های اینترنتی هستند که بستر انتشار آثار جدید هنرمندان شده است .

سایت های موزیک منبعی در دسترس ، برای اشتراک گذاری ترانه ها و موزیک ها شده اند . پس در دو دسته انفرادی و گروهی ، شما می توانید اقدام به طراحی سایت موسیقی نمایید .

چرا باید سایت موزیک داشته باشیم؟

علاقه مندی افراد در رده های سنی مختلف به موسیقی در همه سطوح میتواند برای صاحبان هر وب سایتی جالب باشد.  حتما خود شما هم که در حال خواندن همین مقاله هستید چندین آهنگ و آلبوم را به صورت رایگان از وب سایت های مختلف دانلود نموده اید. و حتی وب سایت های دانلود فیلم و سریال را همه به دوستان خود معرفی نموده اید. عموما وب سایت های دانلود فیلم و موزیک مطالب جالب و خواندنی در رابطه با محصول فرهنگی در اختیار مخاطبان خود قرار میدهند و سعی دارند. تا هرچه بیشتر کاربران آنلاین زیادی را جذب وب سایت خود نمایند.

صاحبان این وب سایت ها

صاحبان این وب سایت ها طبیعتا این آگاهی را دارند. که وب سایت آنها در نهایت بازدید کنندگان زیاد خود را خواهند داشت. اگر با دقت بیشتری چنین وب سایت هایی را رصد نمایید. و زیر ذره بین بگیرید حتما متوجه خواهید شد که منبع اصلی مالی و درآمدزایی آنها از گرفتن تبلیغ میباشد. به طوریکه تمام ناحیه های صفحه وب سایتشان را تعرفه بندی نموده. و در قبال قرار دادن آگهی کسب و کارهای مختلف دیگر کسب درآمد مینمایند.
میتوان بزرگترین وب سایت در این عرصه را وب سایت youtube در نظر گرفت. البته در ایران هم چند وب سایت حرفه ای در زمینه دانلود موزیک و ویدئو و سریال و کارتون فعالیت دارند. که حتی به واسطه گرفتن آبونماه از کاربران آنلاینشان کسب درآمد مینمایند.
همچنین به یاد داشته باشید بسیاری از افراد به دلیل نداشتن سرعت خوب اینترنتی قادر نمیباشند که مستقیما اقدام به دانلود حتی یک آهنگ نمایند. بنابراین میتوانید با فروش محصول فرهنگی خود و تبدیل نمودن وب سایت به یک فروشگاه اینترنتی و عرضه محصولات فرهنگی مخاطبان گسترده ای را پوشش دهید. حتی نحوه رساندن محصول به دست مشتری از پیش طراحی و پیاده سازی شده است. به طوریکه شما روزانه و حتی ساعت به ساعت از طریق پنل مدیریتی خود میتوانید سفارشات را چک نموده. و اقدام به ارسال محصول مورد نظر نمایید.

 

ادامه چرا باید سایت موزیک داشته باشیم؟

مطمئن باشید برای تبدیل وب سایت شما به ورژن فروشگاهی تمام تلاش و توان فنی و مهندسی خود را خواهیم گذاشت. تا بالاترین بهره وری را در این زمینه داشته باشید.
در حال حاضر هزاران نفر در ایران روزانه از طریق موتور جستجوی گوگل به دنبال یافتن کاملترین وب سایت در زمینه موزیک و ویدئو هستند. بنابراین وب سایت شما را به گونه ای طراحی و پیاده سازی خواهیم نمود که بالاترین رتبه را در بین وب سایت های دیگر و رقبایتان داشته باشد.
در این وب سایت میتوان آهنگ ها و موزیکها را به صورت دسته بندی شده در اختیار کاربران قرار داد به طوریکه امکان جستجوی کامل و سریع برای پیدا نمودن فایل مورد نظرشان را داشته باشند. نمایش منتخب ها مانند جدید ترین ها , دوست داشتنی ترین ها, پر امتیاز ترین ها و….
نگران مدیریت وب سایت خود نباشید چرا که برای این کار حتی به ما هم احتیاج نخواهید داشت. از طریق پنل مدیریت کاملی که برای شما در نظر گرفته ایم با سطح دسترسی های مختلف میتوانید تمامی بخشهای وب سایت را مدیریت نمایید. اعضای جدید وب سایت را مشاهده نموده. و آرشیو پرداخت های مالی و همچنین گردش حساب خود را در وب سایت ملاحظه نمایید.

مهمترین بخش سایت موزیک

یکی از مهمترین بخش هایی که میتوانیم توسط آن درآمد خود را از وب سایت موزیک و فیلم افزایش دهید, تعرفه بندی و یا اصطلاحا پکیج بندی میباشد. بطوریکه مشتریان شما میتوانند به راحتی با انتخاب پلن های نقره ای و برنزی و یا طلایی اقدام به پرداخت وجه و دانلود های خود نمایند. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که این نوع وب سایت های در گروه های وب سایت های فروشگاهی هم میتوانند قرار بگیرند.

برای وب سایت هایی که در زمینه صدا و تصویر فعالیت مینمایند, مهمترین فاکتور و یکی از پرچالش ترین آنها فضای و سرعت هاستینگ میباشد. به دلیل اینکه باید فضای زیادتری نسبت به وب سایت های دیگر وجود داشته باشد. تا بتوانید به راحتی تمامی فایل های صوتی و تصویری خود را در درون هاست خود ذخیره نمایید. البته پهنای باند و یا Bandwidth هم میتواند در این میان بسیار مهم باشد. که حتما در جلسه حضوری مشاوره های بسیار تخصصی و خوبی را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

از چه سرویس هایی بیشتر استفاده می شود؟

عموما در وب سایت های موزیک و ویدئو میتوان برای جذب کاربران بیشتر چنین سرویس هایی را ارائه داد که عبارتند از:

  1. طراحی صفحه وب  ارائه حساب کاربری ویژه برای افرادی که هر ماه آبونمان خود را پرداخت مینمایند مانند دانلود نامحدود میسر نمیباشد.
  2. طراحی صفحه وب  فروش فیلم و موزیک و زیرنویس و انواع پکیج ها
  3. طراحی صفحه وب  نمایش محصولات منتخب و ارائه سرویس رای گیری برای آنها
  4. طراحی صفحه وب  امتیاز دهی و درج و مدیریت نظرات کاربران برای هر محصول
  5. طراحی صفحه وب  دسته بندی محصولات
 

نتیجه آخر مطلب

بنابراین مطمئنا با خواندن این مقاله که حاصل تجربه سالیان زیاد گروه طراحی کلارو میباشد. تمایل خواهید داشت که یک تجربه آنلاین و فوق العاده برای گرفتن پیش فاکتور و شروع مراحل طراحی داشته باشید, میتوانید هم اکنون اقدامات اولیه خود را انجام دهید.
همچنین چنانچه سوالی در هر زمینه داشتید میتوانید با اطلاعات تماسی که در پایین مطلب قرار دارد با ما تماس حاصل نموده.ما در کنار شما هستیم.

طراحی سایت موزیک

نت‌های موسیقی همیشه پناهگاه امنی در برابر هیاهوی خشمگین دنیا هستند. تنها 2 چیزی برای ورود نیاز دارید؛ یک هدفون و یک سایت موزیک رایگان.

اگر از هنرمندان عرصه موسیقی باشید، برای فروش آثار خود به طراحی سایت موزیک ارزان نیاز خواهید داشت.

همچنین اگر از طرفداران پر و پا قرص موسیقی هستید و علاقه دارید آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را به دیگران معرفی کنید، نیازمند طراحی وبسایت موزیک خواهید بود.

برای طراحی سایت رایگان موزیک به چه ابزاری نیاز داریم؟

  • دامنه

دامنه همان آدرس سایت موزیک است که به کاربران اینترنت اجازه دسترسی به وبسایت موزیک را می‌دهد. بهتر است دامنه به .ir ختم شود.

  • هاست

به قسمت‌های مختلف یک سرور، هاست می‌گویند. هاست، میزبان اطلاعات سایت موزیک است که با اتصال 24 ساعته به اینترنت، دسترسی کاربران به سایت موزیک را فراهم می‌کند.

برای طراحی سایت موزیک ارزان در ایران، به حداقل هاست 500 مگابایت معمولی و 2 گیگابایت برای دانلود آهنگ از سایت موزیک رایگان نیاز است.

  • کنترل پنل هاست

با کمک کنترل پنل هاست، مدیریت و دسته‌بندی اطلاعات سایت موزیک رایگان بر روی هاست امکان‌پذیر می‌گردد.

  • دیتابیس

پایگاه‌ اینترنتی که اطلاعات موجود در هاست سایت موزیک را در قالبی ذخیره می‌کند تا برای سخت‌افزارهایی مانند کامپیوتر و موبایل قابل اجرا باشند.

  • سیستم مدیریت محتوا

نرم‌افزار جانبی تحت وب مانند وردپرس که با امکانات مخصوص، بارگزاری، ارسال، ویرایش، فروش و موارد این چنینی را در طراحی سایت موزیک ارزان مدیریت می‌کند.

طراحی سایت موزیک شامل چه بخش‌هایی است؟

  • قالب طراحی سایت موزیک

قالب سایت در جذب کاربر بسیار مؤثر است. در طراحی سایت رایگان باید از قالب ساده و زیبایی استفاده کرد تا موجب سردرگمی مخاطب نشود.

  • عضویت در سایت موزیک

کاربر برای دسترسی چندباره‌ی به سایت موزیک منتخب، نیاز به عضویت در سایت دارد.

  • جستجوی آهنگ‌ها

برای سهولت در دسترسی کاربر به موسیقی‌های موجود در سایت موزیک، ایجاد بخش جستجو (Search)  در طراحی وبسایت موزیک ضروری است.

  • دانلود آهنگ

برای ذخیره آهنگ در دستگاه موردنظر کاربر.

  • متن آهنگ

برای درک بهتر کلمات موسیقی توسط کاربر.

  • پخش آنلاین آهنگ
  • دانلود موزیک ویدئو آهنگ
  • پخش آنلاین موزیک ویدئو آهنگ
  • آلبوم موزیک خواننده
  • زندگینامه هنری خواننده

برای آشنایی بیشتر کاربر با هنرمندان

  • لیست خوانندگان و هنرمندان مرتبط با وبسایت موزیک

برای دسترسی سلیقه‌های مختلف به هنرمند و آثار محبوب خود.

  • آرشیو

برای نگهداری طولانی مدت از تمام آثار منتشر شده در سایت.

  • نظرات

برای ایجاد تعامل میان کاربران و ابراز احساسات نسبت به موسیقی مورد نظر در وبسایت موزیک رایگان

چگونه با طراحی سایت موزیک کسب درآمد داشته باشیم؟

  • اگر از هنرمندان عرصه موسیقی هستید، با فروش قانونی آثار خود در وبسایت موزیک می‌توانید کسب درآمد کنید.
  • اگر صاحب آثار سایت موزیک نیستید، با عقد قرارداد با صاحبان آثار، می‌توانید اقدام به فروش آثار موسیقی در سایت موزیک کنید.
  • با پذیرش تبلیغات از سایت‌های دیگر، می‌توانید پس از طراحی سایت موزیک خود صاحب درآمد شوید.
  • دانلود موسیقی از سایت موزیک را شرطی کنید؛ مثلا کاربر برای دانلود فایل مورد نظر، باید از لینکی دیدن کند، فرمی را پر کند و موارد این چنینی که جزو پذیرش تبلیغات محسوب می‌شوند.

طراحی سایت موزیک

موزیک در دنیای امروز از محبوب ترین سرگرمی­های انسان­ها می­باشد.به همین دلیل وب سایت­های موزیک طرفداران  زیادی دارند و جزو پربازدیدترین وبسایت­ها به حساب می­آیند. کمتر کسی را می­توان پیدا کرد که حداقل یکبار به دنبال دانلود موزیک مورد علاقه خود از اینترنت نرفته باشد.

کسب درآمد از وب سایت موزیک

شما می­توانید با طراحی سایت موزیک که کاری جذاب و سرگرم کننده است ،به درآمد برسید. به این صورت که جدیدترین موزیک ها و فیلم‌‌‌‌های روز دنیا را به اشتراک بگذارید و با معرفی کنسرت ها و آهنگ‌‌‌‌های خواننده ها و موسیقی دان­ها در سایت خود هزینه ای دریافت کنید. به عبارتی برای این دسته از هنرمندان تبلیغ کنید. همچنین شما میتوانید برای سایر شرکت­ها و ارگان­های دیگر نیز تبلیغ کنید.

محتوای وب سایت­های موزیک

در وب سایت­های موزیک علاوه بر اینکه انواع موسیقی, موزیک ویدئو و آلبوم آهنگ ها را می­توان پیدا کرد، اطلاعات دیگری همچون زندگی نامه خوانندگان و موسیقی دانان مشهور کشورمان و همچنین سایر کشور­ها، عکس و تصاویری از آن­ها، پخش مصاحبه­های خوانندگان و نوازندگان، اخبار های به روز درباره آن­ها منتشر میشود.

راز موفقیت وب سایت­های موزیک موفق:

  • داشتن ظاهر شیک و جذاب و استفاده از تصاویر هیجان انگیز و رنگ های شاد ( گرافیک زیبا و جذاب )
  • موزیک ها و موضوعات دیگر به صورت دسته بندی شده و منظم در وبسایت قرار میگیرد، تا کاربر­ها بتوانند فایل مورد نظرشان را کامل و سریع پیدا کنند.
  • داشتن فضای ذخیره سازی وسیع چون وب سایت­های موزیک نیاز به فضای بیشتری نسبت به دیگر سایت­ها دارند تا بتوانند به راحتی فایل های صوتی و تصویری را درون هاست خود ذخیره کنند.
  • همینطور امکان ارائه پهنای باند و سرعت دانلود بالا، برای اینکه اگر سرعت دانلود پایین باشد کاربر از وب سایت خارج شده و به دنبال سایت دیگری می­رود.
  • یکی دیگر از ویژگی­های وب سایت های موزیک موفق این است که در بخش­های بخصوصی جدیدترین آهنگ ها، بهترین آهنگ ها یا پرامتیاز ترین آهنگ ها از نظر مخاطب نمایش داده می­شود..

روش ایجاد وب سایت موزیک:

  • وب سایت موزیک انفرادی: در این حالت طراحی سایت موزیک یک هنرمند که حال خواننده و یا آهنگساز می­تواند باشد , آثار خود را در وب سایت موسیقی خود به اشتراک می­گذارد.به این طریق آن­ها می­توانند هم خود و هم آثارشان را به دیگران معرفی کنند و همچنین با طرفداران خود در ارتباط باشند.
  • وب سایت موزیک گروهی: در این حالت، مجموعه­ای از آثار خواننده ها و یا نوازنده­های مختلف به صورت طبقه بندی شده در وب سایت قرار می­گیرد. که این آثار به دو صورت دانلود رایگان و پولی ارائه می­شوند.

چند نکته در طراحی سایت موزیک

  • سئو وب سایت موزیک

برای اینکه وب سایت شما امتیاز خوبی داشته باشد، باید سئو وب سایت خود را به طور مداوم چک کنید و سئو سایت را بهتر کنید چون موتور های جست و جوی گوگل هر چند وقت یکبار سایت شما را بررسی می­کنند.

  • پنل مدیریتی ساده

افرادی که سفارش طراحی سایت موزیک به شرکت­های طراحی سایت می­دهند، انتظار دارند وب سایتی با پنل مدیریتی ساده که دسترسی آسان به تمام موقعیت های سایت داشته باشد و کار با آن ساده و راحت باشد تحویل بگیرند.

  • کاربر پسند بودن

عواملی مانند رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت، ظاهر زیبا و دلنشین و همینطور داشتن یک محتوای خوب و مرتبط با موضوع سایت همگی در کاربرپسند بودن سایت دخیل هستند.

  • قالب زیبا

طراحی سایت موزیک با قالبی زیبا و جذاب با استفاده از رنگ ها، تصاویر و چیدمان مناسب برای یک سایت، به خصوص سایت های موزیک اهمیت زیادی دارد، برای اینکه کاربران و علاقمندان به زمینه موسیقی به سایت جذب شده و زمان بیشتری را در سایت می­گذرانند.

  • واکنشگرا ( ریسپانسیو )

در صورتیکه قالب سایت موزیک ریسپانسیو یا همان واکنشگرا نباشد، برای کاربرانی که با موبایل و تبلت وارد سایت شما می شوند ،سایت به شکل  به هم ریخته ای نمایش داده می شود و ممکن است منوها جابجا شوند و کاربر نتواند مطلب مورد نیاز خود را پیدا کند. که این برای کاربر آزار دهنده خواهد بود.

  • آرشیو کامل

در سایت های موزیک نظم و ترتیب بسیار مهم است و باید آهنگ­ها و موضوعات دیگر دسته بندی شوند تا کاربر راحت بتواند به موضوعی که می­خواهد دسترسی پیدا کند.

  • نظرات

در حال حاضر اکثر سایت­ها در انتهای صفحات خود قسمتی را به فیلد نظرات اختصاص داده اند که کاربران بتوانند نظرات مثبت یا منفی، انتقادات یا پیشنهادات خود را در این فیلد وارد کنند. حتی می توانند از این طریق سوالاتی را از مدیر سایت بپرسند .

  • جست و جو

بخش جستجو یکی از کاربردی ترین ابزارها برای کاربران می باشد و به آن ها در پیدا کردن سریع تر و راحت تر مطالب و اطلاعات مورد نیازشان کمک می کند. بخش جستجو باید دارای امکان فیلتر و انتخاب دسته بندی های خاصی باشد.

نتیجه گیری :

طراحی سایت موزیک با توجه به هدف فرد سفارش دهنده ( وب سایت انفرادی یا وب سایت گروهی ) با در نظر گرفتن معیار های لازم انجام می­شود، که با تلاش مستمر به مرور از آن به کسب درآمد رسید.

تعرفه طراحی سایت

پلن پایه

6.450.000 تومان

پلن حرفه ای

11.250.000 تومان

پلن ویژه

14.550.000 تومان
درخواست مشاوره