اشتراک گذاری این محتوا

منم میتونم طراح سایت بشم؟

منم میتونم طراح سایت بشم؟

اکثر شما دوستان و همراهان گرامی داخل دایرکت از من پرسیده بودید، که جوری میتوانیم طراح سایت بشویم. در جواب شما باید بگم اگر میخواید با اصول اولیه گرافیک و تا حد مبتدی طراحی سایت را یاد بگیرید میتوانید از مینی دوره طراحی سایت با فتوشاپ، استفاده کنید.

 

 

طراحی سایت شامل یکسری مسائل میشود که باید طبق آن پیش بروید تا موفقیت شما تضمین شود.

 

یادگیری فرانت اند

فرانت اند بخشی از سایت یا نرم‌افزار است که کاربر با آن در ارتباط است و آن را می‌بیند. همین صفحه‌ای که الان در حال مشاهده‌ی آن هستید، تمام استایل‌ها، رنگ‌ها، سبک دکمه‌ها، ظاهر منو و… جزو بخش front-end سایت محسوب می‌شوند.

 

شاید در نگاه اول با دیدن نام این مهارت‌ها آن هم فقط برای front-end کمی مایوس شوید. اما لازم است بدانید نیازی نیست همه‌ی آنها را یک دفعه یاد بگیرید تا (بعد از چند سال یادگیری!) وارد بازار کار شوید.

کافی است به سراغ CSS ،HTML و بعد آشنایی اولیه با جاوا اسکریپت بروید. در این زمان شما مهارت لازم برای طراحی بخش ظاهر سایت را دارید. می‌توانید وارد بازارکار شوید و در کنار خبره‌ها تجربه کسب کنید.

بعد از مدتی که تصمیم گرفتید حرفه‌ای تر باشید به سراغ بخش حرفه‌ای‌تر یادگیری بروید و با فریم‌ورک‌ها‌ی مورد نیاز خود آشنا شوید. ممکن حتی به چند مورد از موارد بالا هیچ‌گاه احتیاج پیدا نکنید و اصلاً به سراغ یادگیری آنها نروید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =