خوبی فروش توی سایت های دیگه چیه؟

خب قراره داخل این مطلب بهتون مزایای استفاده از فروش محصول در سایت یک نفر دیگه رو بگم!

خب شما اگه بودجه کافی ندارید برای راه اندازی سایت بهترین گزینه اینه که بیایید با یک سایت همکاری کنید; و به مدیر سایت این پیشنهاد رو بدید که.محصولاتتون رو داخل سایت مدیر میزارید و بعد از فروش هر محصول ی سودی به مدیر وبسایت میدید.

این خیل کار خوبیه و مزایا هایی که داره اینه که خب پول هاست و دامنه و شما نمیدید و خیالتون راحته و مزایا دوم اینه که خب.افراد بیشتر محصولتون رو میبینن توی سایت و اینکه دیگه لازم نیست وقت بزارید برای سئو کردن سایت و تولید محتوا و کلی دردسر بکشید. کاملا مستقیم هلو برو تو گلو میتونید از کلی خدمات هم.استفاده کنید.و تازه درخواست هم میدید به مدیر سایت برای تسویه حساب با شما بدون هیچ گونه نگرانی که مبادا شما ضرر کنید.

 

ولی خب اگه بودجه کافی دارید بهتره که برای خودوتون سایت بزنید و اون رو بیارید بالا و برای خودتون یک.برند درست کنید تا علاوه بر محصولاتتون.مشتریای شما هم بهتر شما رو بشناسن و کلی با.هم ارتباط بگیرید و مطمئنم از این کار.پشیمون نمیشید ولی اگر هم که.بودجه ندارید بهتره همون کاری که اول بهتون گفتم رو انجام بدید و بعد از یک مدت که درآمدتون ثابت شد برید واسه ساخت سایت برای خودتون و کسب.درآمد بیشتر از طریق سایت خودتون و پیشرفت کنید.

 

اگر هم که.خواستید سایتی براتون طراحی کنیم میتونید تعرفه ها رو ببینید از اینجا و به ما سفارش.بدید تمامی هاست هایی که ما استفاده می کنیم.دارای لایت اسپید هستن و یعنی شما بالاترین سرعت وب سایت رو تجربه میکنید. حتما توجه داشته باشید لایت اس\ید تاثیر فوق العاده ای در سرعت سایت شما میگذارد و نتیجه این کار را در کوتاه مدت خواهید دید.

اینستاگرام ما

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

اشتراک گذاری این محتوا

چرا فروش در سایت دیگران خوبه؟

محبوب ترین مطالب