طراحی سایت
در اسلامشهر

طراحی سایت در اسلامشهر
ویژگی های طراحی سایت
پشتیانی برای طراحی سایت دارید؟

بله تمامی خدمات ما چه طراحی وب سایت و سئو و چه محصولاتی که طراحی کرده ایم مثل قالب ها و افزونه ها دارای پشتیبانی شبانه روزی هستند و هر ساعت از شبانه روز شما تماس بگیرد تیم کلارو آماده است تا خدمات رسانی ارائه دهد.

زمان تحویل وب سایت به چه صورت هست؟

اگر زمان تقریبی را برای پروژه ها بخواهید باید خدمت شما عرض کنم که، از یک روز تا حداکثر دو ماه زمان خواهد برد. البته بستگی به سنگینی پروژه و تعداد نفرات مشارکت کننده نیز دارد.

اگر بعد از طراحی در سایت تغییراتی خواستیم؟

تغییرات سنجیده می شوند اگر شامل قرارداد شود و به صورت جزئی باشد هزینه ای از شما مشتری عزیز گرفته نمی شود. ولی اگر از شرایط قرارداد خارج باشد و یا تخصصی تر و کلی تر باشد باید هزینه آن را بعد از تخمین هزینه پرداخت فرمایید.

آیا مشاوره طراحی سایت شما هزینه ای دارد؟

خیر؛ تمام مشاوره های ما به صورت رایگان بوده و با هدف کمک به شما و کسب و کارتان انجام میشود و در مرحله اول نیازسنجی انجام میشود تا هزینه مشتری بی اثر نباشد و به اصطلاح سوخت نشود.

ضمانت بازگشت وجه دارید؟

بله ضمانت بازگشت وجه داریم، اگر شما مشتری گرامی به هر دلیلی از خدمات راضی نبودید مقداری از مبلغ را برای خدمات برداشته و مابقی را به خود شما پس خواهیم داد و یا در صورت در خواست خدمات را به صورت دوباره تکرار می کنیم تا رضایت شما را جلب کنیم.

همیشه پیشرفت در کسب و کار ها هر مدیری میخواهد، ولی مدیران دنبال راه های سریعی هستند که خیلی زود به این موفقیت برسند.اما صبر کردن برای اینکه موفقیت اثر خود را نشان دهد خیلی مهم تر از هزینه های بزرگی است که اول کار بدون دانش انجام می دهید. طراحی وب سایت در اسلامشهر یکی دیگر از خدمات تیم کلارو است.

طراحی سایت در اسلامشهر

همیشه داشتن یک کسب و کار در اسلامشهر یکی از بهترین گزینه ها بوده است. شروع یک کسب و کار همیشه سختی های را به همراه دارد و همیشه باید توجه داشته باشیم که چگونه ازاین سختی ها عبور کنیم.

شرایط طراحی سایت در اسلامشهر

وجود یک وب سایت همیشه میتواند کار های شما را تسریع دهد و شما را ده پله از رقیب هایتان بالاتر ببرد. شاید در چشم یک فرد غیر متخصص وب سایت خیلی چیز کار آمدی نباشید ولی در چشم یک مشاور کسب و کار همیشه داشتن یک وب سایت باعث تاثیرات مثبتی می شود.

تاثیرات سایت در کسب و کار های اسلامشهر

فایده داشتن یک سایت برای کسب و کار

  1. تسریع کار ها
  2. صرفه جویی در زمان
  3. ساماندهی به مراحل فروش
  4. بیشتر دیده شدن در اینترنت
  5. جذب مشتری های جدید
  6. جلو بودن از رقیب هایی که وب سایت ندارند

اگر پولی برای راه اندازی سایت نداریم چه کاری کنیم؟

این سوال خیلی پرسیده شده است در این چند خط توضیحات کاملی را خدمت شما ارائه خواهم داد. بهتر است با خودتان رو راست باشید اگر برای پیشرفت در کسب و کار سرمایه ای ندارید اصلا نباید آن کسب و کار را شروع می کردید. ولی  حالا که این کسب و کار را شروع کرده اید بهتر است تا آخر آن را بروید!.

پرداخت قسطی در طراحی سایت

بهترین راه پرداخت به صورت قسطی هست. مراحل کاملا ساده و قابل فهم است، شما اول کار یک مبلغی حدودا یک سوم کل قرارداد را پرداخت می کنید و یا پروژه و به چند فاز تقسیم بندی می کنیم. و پس از هر پرداخت فاز بعدی شروع می شود و تا پایان فاز فعلی شما وقت دارید هزینه فاز بعدی را تهیه کنید.

آیا مشاوره طراحی سایت شما هزینه ای دارید یا خیر؟

هدف اول تیم ما کمک به شما است و سپس درآمد ما، با مشاوره گرفتن متوجه خواهید شد که شما به وب سایت احتیاج دارید یا خیر. عده ای از کسب و کار هایی که از ما مشاوره گرفتند، در مرحله اولی کسب و کار خود بودند و به استراتژی برای کسب و کار خودشان نیاز داشتند نه یک وب سایت چرا؟ چون اگر وب سایت داشته باشید ولی هدفی نداشته باشید عملا پول شما سوخته می شود و به هیچ کاری نمی آید. پس در مرحله اول باید متوجه نیاز شما بشویم تا خدمات مطلوبی را بتوانیم به شما ارائه دهیم.

طراحی سایت در اسلامشهر

هزینه های طراحی سایت در اسلامشهر به چه صورتی هست؟

تیم کلارو از اونجایی که شرکت نیست پس هزینه های مناسب تری نسبت به شرکت از مشتری های خودش می گیره. بحث بعدی که قیمت ها هست؛ قیمت ها بر اساس نوع کار، تایم کار، تعداد نفرات کار، تخصصی بودن کار انجام میشه و نمی شود هزینه ای به صورت قطعی گفت. زیرا بعضی اوقات یکسری امکانات لازم هست که در پروژه اضافه شود یا کم شود که باعث ایجاد تفاوت قیمت می شود.

قرارداد طراحی سایت در اسلامشهر به چه صورت نوشته می شود؟

قرارداد  از قبل نوشته شده است، ولی باید به صورت آنلاین و یا حضوری توسط مشتری که شما هستید. و اجراکننده که تیم کلارو باشد باید خوانده شده و تایید شود و سپس امضا و کار را از زمانی که تعیین شده است آغاز کنیم تا بتوانیم خدمات شایانی را به شما ارائه دهیم.

تولید محتوا برای وب سایت هم انجام می دهید؟

بله، بنا به در خواست کارفرما که شما باشید تولید محتوا کاملا یونیک و درجه یک برای کسب و کار شما تولید می شود، و میتوانید از این محتوا در وب سایت شما استفاده شود. به خدمات دیگر ما مثل تولید محتوا پست های اینستاگرام و طراحی قالب پست های اینستاگرام هم اشاره کرد. که این خدمات، در راستای پیشرفت کسب و کار شما خواهد بود و شما می توانید از این خدمات به نحوه احسنت و کامل استفاده کنید. هزینه هایی که از شما برای این خدمات گرفته می شود بر اساس تخصصی بودن محتوای شما و اختصاصی بودن محتوا و پر محتوا بودن مطلب شما می افزارید ولی همیشه هزینه کردن بهتر از این است که ضرر های بزرگی را تجربه کنید.

چرا در اسلامشهر نیاز به طراحی سایت دارید ؟

  1. دارای شرکت هستید یا تولیدی دارید و نیاز به ثبت اطلاعات تماس و نمونه کارها در وب سایت کارگاه در اسلامشهر دارید و طراحی سایت شرکتی معرف خدمت و محصولات تولیدی مشتریان اسلامشهری است.
  2. فروشگاه و مغازه یا کارگاه در شهرک های صنعتی دارید و نیاز به فروشگاه اینترنتی و صفحه شرکت در اینترنت دارید تا با مشتریان بیرون از اسلامشهر در ارتباط باشید.
  3. سایر نیاز ها مانند استفاده از خدمات اینترنتی وب سایت در اسلامشهر که نیاز به دیجیتال مارکتینگ قوی دارد.

سخن کوتاه :

بهترین تیم طراحی سایت در اسلامشهر با قیمت کاملا اقتصادی برای تمامی افراد شهرک های صنعتی اسلامشهر مانند چهاردانگه از یراقالات ، برشکاری ، ساخت وب سایت فروش فلزات ، محصولات صنعتی اسلامشهر مانند تراشکاری براقالات و آهنالات همگی در قالب ساخت وب سایت شرکتی و فروشگاهی انجام می شود.

برای اطلاعات بیشتر از بازاریابی و فروش و مدت زمان تحویل با ما تماس بگیرید.

ساخت و طراحی وب سایت در اسلامشهر کاملا ریسپانسیو و به عبارت ساده مناسب موبایل بوده و سرعت بالایی در نمایش به کاربران دارد.

 

مواظب کلاهبرداران باشید :

شاید دیده باشید که عده ای با دادن وعده سایت های رایگان یا خیلی ارزان شما را به سمت استفاده از سایت (حتی تا 1 سال) می برند اما زمان تمدید سایت از شما پول بسیار بیشتری می گیرند.

ما برای مشتریان عزیز اسلامشهری تمام پسورد ها و مشخصات هاست و دامنه را آزاد می کنیم تا در سال بعد برای تمدید نیازی به تیم کلارو نداشته باشند.

بهینه سازی و سئو سایت در اسلامشهر

شرکت ها و کارگاه های تولیدی شهرک های صنعتی چهاردانگه ، ایرین و چیچکلو و حتی مهران آباد و شهرک امید حتما نیاز به ساخت و طراحی سایت جهت معرفی خدمات و کالاهای صنعتی دارند و برای این کار نیاز به رتبه بالا در نتایج جست و جوی گوگل دارند.

بهینه شدن نتایج جست و جو بسیار مرتبط با تعداد نتایج گوگل در آن واژه است. مثلا در تصویر زیر کلیدواژه (طراحی سایت در شهرک ولیعصر ) تعداد 2.800 میلیون نتیجه دارد پس هر روز ممکن است رقبای زیادی با شما رقابت کنند و هر هفته جایگاه متفاوتی در صفحات جست و جوی گوگل داشته باشید.

سئو سایت اسلامشهر چیست؟

  1. خدمات بهینه سازی سایت موارد زیر است و براساس میزان و روز کاری متفاوت است.
  2. معرفی وب سایت و صفحات آن به موتور های جست و جوی گوگل
  3. ایجاد سامانه تعداد بازدید ها و بررسی دلایل کم بازده بودن و برطرف کردن رابط کاربری و زنگ خور شدن سایت.
  4. ایجاد سامانه های تبلیغاتی در سایت های ایرانی و خارجی اسلامشهر
  5. خریدگوگل ادورز (google adwords) در اسلامشهر
  6. طراحی سایت های موازی در اسلامشهر و گرفتن بک لینک و لینک سازی
  7. ایجاد وبلاگ ها و فروم ها و تبلیغ محتوا در سایت های آگهی گروهی اسلام شهر.
  8. گسترش محتوای تصویری و ویدیویی در اینترنت
  9. ایجاد کانال های تلگرامی و اینستاگرام در اسلامشهر و حومه و ایران
  10. ایجاد کمپین های تبلیغاتی در اینترنت و خارج از فضای مجازی
  11. برند سازی و ایجاد و ثبت رسمی شرکت در تمام ایران

طراحی سایت در چهاردانگه : به شما عزیزان استفاده از پلان طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد می کند.

ایجاد نام و برند برای صنایع فلزی ، طراحی سایت یراقالات ، طراحی سایت صنایع چوبی و طراحی  وب سایت مبل در اسلامشهر بسیار مهم است.

در تبلیغات اینترنتی و معرفی نام تولیدی و کارگاه ها و شرکت ها، بهترین راه استفاده از ساخت و طراحی وب سایت در اسلامشهر است.

 

پشتیبانی طراحی سایت اسلامشهر

در واقع پشتیبانی های وب سایت به صورت پیامی انجام می شود. در صورتی که شما خودتان بر اساس آموزش های رایگان کار با وب سایت را فراگرفتید که نیازی به پشتیبانی محتوا و معمولی ندارید و نیاز به پرداخت هزینه جداگانه نیست.

اما در صورتی که از لحاظ فنی از طرف هاست و دامنه مشکلی پیش آید که به دلیل طراحی و ساخت سایت باشد به صورت رایگان برطرف می شود.

اما در شرایطی که کاربر و مشتری به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی و دستکاری در سایت ، بابت خسارت صدمه به سایت تعرفه جداگانه گرفته می شود.

از فواید طراحی سایت شرکتی در اسلامشهر می توان به گرافیک بالا ، سرعت بارگزاری مناسب ، بازاریابی مناسب ، عدم محدودیت ، ریسپانسیو بودن و قابل تبدیل شدن به فروشگاه را شامل می شود.

تعرفه طراحی سایت ارزان

پلن پایه

4.200.000 تومان

پلن حرفه ای

7.950.000 تومان

پلن ویژه

9.750.000 تومان
درخواست مشاوره