نکاتی برای خرید هاست؟

هاست ماهانه مطمئن چه هاستی است؟

یک میزبانی مطمئن، در هریک از انواع اختصاصی یا اشتراکی، هاستی است که پایداری، امنیت و پشتیبانی مناسب را برای شما فراهم کند.

دو مفهوم پایداری و امنیت هاست، به عوامل مشترک زیادی وابسته هستند. داشتن یک زیر ساخت قوی و دیتاسنتر مناسب برای سروری که هاست بر روی آن قرار دارد، موجب کاهش احتمال بروز اختلالات فنی و پایداری قابل قبول در سرویس‌دهی خواهد شد.

هم‌چنین دیتاسنتر مناسب، در برابر مشکلات و خطرات تهدید کننده فیزیکی، امنیت سرور را تضمین خواهد کرد.

لازم است محل نگه‌داری سرورهای ارائه دهنده میزبانی از لحاظ محیطی، مثل خنک.نگه داشتن سرورها و تامین برق ۲۴ ساعته بدون قطعی و… از شرایط مطلوب و قابل اطمینانی برخوردار باشد.

استفاده از نرم افزارهای دارای لایسنس باعث می‌شود که دسترسی شما به آخرین بروز رسانی آن‌ها تامین گردد و موجب پایداری و آپ تایم بالای سرویس میزبانی شما خواهد شد و از طرفی امنیت سرور ارائه دهنده میزبانی را نیز افزایش خواهد داد.

همین‌طور استفاده از فایروال‌ها و آنتی‌ویروس‌ها، هر دو فاکتور پایداری و امنیت سرویس را ارتقا خواهند داد.

ویژگی مهم دیگر جهت افزایش پایداری سرویس میزبانی ها و هاست وردپرس، تهیه بکاپ روزانه و منظم است. در این‌صورت با بروز هرگونه اختلال.در هارد سرور، آخرین اطلاعات سرویس وب (یا ایمیل) شما موجود و قابل بازیابی است. هم‌چنین سرویس دهنده.میزبانی شما می‌بایست بطور مرتب، بروز رسانی های نرم‌افزاری و.سخت‌افزاری امنیتی را پیگیری کرده و مانتیورینگ خودکار بر روی خدمات خود اعمال کند تا با بروز حملات موجود.در فضای اینترنت، سرویس میزبانی شما تحت تاثیر قرار نگیرد.

به خاطر داشته باشید که یک سرویس پایدار با دسترسی ۲۴ ساعته در تمام ۷ روز هفته، نیاز به یک پشتیبانی فنی مسلط و تمام وقت نیز دارد. به‌وجود آمدن چالش‌های فنی و نیاز به مشاوره، امری اجتناب ناپذیر در روند فعالیت وب سایت شما خواهد بود. یک میزبانی مطمئن علاوه بر تضمین پایداری و امنیت، از تمام راه های.ارتباطی اعم از تماس تلفنی، گفتگوی آنلاین و تیکتینگ سیستم می‌بایست پاسخگوی سوالات شما باشد.

نکته نهایی در خرید هاست مطمئن

برای انتخاب یک شرکت هاستینگ مطمئن از بین گزینه‌های گسترده ای که برای شما وجود دارد، شرکتی را انتخاب کنید که ضمن برخورداری از سابقه طولانی‌تر، خوش‌نامی و رضایت مشتریان بیشتر، بتواند تضمینی هم‌چون مهلت تست سرویس، برای بررسی و سنجش عملکرد میزبانی، به شما ارائه دهد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 7 =

اشتراک گذاری این محتوا

نکاتی برای خرید هاست؟

محبوب ترین مطالب