خرید بازدید سایت - تیم کلارو

خرید بازدید سایت

در دنیای امروز اهمیت خرید بازدید سایت بیش از هر زمان دیگری احساس می­شود. دلیل هم این است که  با رشد روز افزون اینترنت و افزایش تعداد وب سایت ها ، وب سایتی موفق خواهد بود که دانش کافی درباره راه های افزایش بازدید سایت واقعی و تضمینی داشته باشد.

اما در میان این رقابت­ ها، متخصصان کامپیوتر را ه­های میانبری به وجود آوردند که راه را برای افزایش بازدید سایت و موفقیت هرچه بیشتر یک وب سایت هموار ساخته است.

این موضوع را هم بگویم که دلیل عمده شکست بعضی از وب سایت ها دیده نشدن توسط کاربران فضای مجازی می باشد . درصورتیکه مدیران این وب سایت ها بتوانند در رابطه با افزایش بازدید سایت موفق عمل کنند این امکان را خواهند داشت که ترافیک واقعی و هدفمند را به سمت وب سایت خود جذب کنند .

در فضای پر رقابت اینترنت تنها با تولید محتوای خوب و باکیفیت و رعایت اصول سئو نمی­توان در این راه موفق شد. زیرا در این فضای پر رقابت خیلی از وب سایت ها در حال استفاده از سیستم افزایش بازدید سایت هستند. پس خرید بازدید سایت برای موفقیت هر چه بیشتر یک سایت بسیار حائز اهمیت است.

 

لیست قیمت و تعرفه بازدید سایت

عادیحرفه ایفوق حرفه ای
تعداد بازدید1000تعداد بازدید5000تعداد بازدید1000
استراتژی سئوخیراستراتژی سئوبلهاستراتژی سئوبله
کلیک گوگلخیرکلیک گوگلخیرکلیک گوگلبله
ضمانت بازدیدبلهضمانت بازدیدبلهضمانت بازدیدبله
هزینه20.000هزینه125.000هزینه20.000
تعرفه هر بازدید20تعرفه هر بازدید25تعرفه هر بازدید30

 

 

چرا باید از سیستم افزایش بازدید سایت استفاده کنم ؟

وقتی یک وب سایتی را راه اندازی می­کنید، قطعا یکی از مواردی که باید نسبت به آن توجه کافی داشته باشید، افزایش بازدید سایت و ورودی گوگل خواهد بود. وب سایت شما هر چقدر هم که ظاهری زیبا و تولید محتوای با کیفیت و عالی داشته باشد تا زمانیکه  نتوانید بازدید واقعی از کاربران دریافت کنید، تمام تلاش های تان برای رشد و موفقیت وب سایت تان، نتیجه بخش نخواهد بود.

از همین رو یکی از علت های اصلی عدم موفقیت کسب و کارهای آنلاین، عدم موفقیت در افزایش بازدید سایت است .

اهمیت ترافیک سایت - تیم کلارو

اهمیت ترافیک سایت

متأسفانه یا خوشبختانه موتور جست و جوی گوگل نسبت به قبل خیلی سخت به برند ها اعتماد می کند. برای جلب اعتماد این موتور جست و جو و کسب رتبه خوب از نظر آن باید وب سایت شما بازدید کننده زیادی داشته باشد و ترافیک وب سایت تان به حد قابل قبولی برسد .در ادامه به توضیح بیشتر برای به کار گیری دو کلمه “متأسفانه” و “خوشبختانه” می­پردازیم :

متأسفانه به این دلیل که وب سایت هایی که به تازگی شروع به فعالیت کرده اند، باید هزینه های سنگین تبلیغات بنری، کلیکی و کمپین های تبلیغاتی پر هزینه ای بپردازند تا بتوانند چنین اعتباری را برای وب سایت خود ایجاد نمایید! که این شاید برای بعضی از وب سایت­ های تازه کار امکان پذیر نباشد و سبب شکست آن­ها در ابتدای راه شود.

خوشبختانه به این دلیل که اگر گوگل به این موضوع سخت گیری نمی­کرد اینترنت پر از محتواهای بی کیفیت می­شد . پس برای رشد و موفقیت هر گونه کسب و کار آنلاین در فضای اینترنت استفاده از سیستم افزایش بازدید سایت اهمیت ویژه ای دارد. معایب خرید سایت

بازدید,سایت,بازدید سایت,خرید بازدید سایت,خرید بازدید,خرید سایت,بازدید سایت وردپرس,بازدید سایت در تهران,بازدید سایت جوملا,بازدید سایت wordpress,بازدید سایت joomla,خرید بازدید سایت وردپرس,خرید بازدید سایت در تهران,خرید بازدید سایت جوملا,خرید بازدید سایت wordpress,خرید بازدید سایت joomla,فروش بازدید سایت وردپرس,فروش بازدید سایت در تهران,فروش بازدید سایت جوملا,فروش بازدید سایت wordpress,فروش بازدید سایت joomla,

افزایش ترافیک سایت و افزایش ورودی از گوگل از آن جهت برای یک وب سایت مهم است که هر چه یک وب سایت بازدید کننده بیشتری دریافت کند موتور جست و جوی گوگل به این نتیجه میرسد که وب سایت شما مورد علاقه کاربران زیادی قرارگرفته است ، در نتیجه اعتبار وب سایت شما افزایش می یابد.

افزایش ترافیک سایت که به دنبال خرید بازدیدسایت و افزایش بازدید سایت ایجاد می­شود سبب کاهش رتبه الکسا و افزایش رتبه وب سایت در گوگل می شود.

مفهوم رتبه الکسا - تیم کلارو

مفهوم رتبه الکسا

تمایل به رتبه بندی همیشه در بین انسان­ها وجود داشته است. فضای آنلاین هم، مجموعه ابزارهای گسترده‌ای را در اختیار فعالان خود قرار داده تا بتوانند به روش­های متفاوت، در رتبه بندی‌ها شرکت کرده و خود را با دیگران مقایسه کنند.

یکی از این ابزارهای رتبه بندی،  به وسیله شرکت آمازون تحت عنوان سرویسی به نام “سایت الکسا”  ارائه  می‌شود.

رنک الکسا (Alexa Rank) یا رتبه الکسای وب سایت یکی از شاخص های عملکردی یک وب سایت می­باشد. در سایت الکسا، عدد کوچکتر به معنای رتبه‌ی بهتر است و همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید رتبه‌ی سایت‌های گوگل و فیس بوک تک رقمی است.

 

به عنوان مثال الکسا سایت دیوار (divar.ir) را در بالا مشاهده می­کنید: عددی که در سمت چپ بالای تصویر نمایش داده شده (۳۶۳) رنک الکسای سایت دیوار در روز مورد بررسی است. این عدد نشان می‌دهد که دیوار در میان کل سایت‌های جهان، رتبه ۳۶۳ را کسب کرده است.

عدد سمت چپ پایین تصویر، رتبه سایت دیوار در میان سایت‌های ایرانی را نشان می‌دهد (۸).

پس علااقه سایت‌ها به کاهش رتبه الکسا موضوعی طبیعی است و بر این اساس، می‌توان گفت عملکرد دیوار در دوره‌ی ۹۰ روزه‌ی مورد بررسی بسیار خوب بوده است. چون رتبه‌ی آن از ۴۰۲ به ۳۶۳ کاهش پیدا کرده است. (البته الکسا نمودار را برعکس قرارداد رایج ترسیم می‌کند. بنابراین کاهش رتبه را به وسیله‌ی بالا رفتن منحنی نمایش می‌دهد).

 

رتبه الکسا چه چیزی را نشان می‌دهد؟

.  طبق اعلامیه­ی وب سایت الکسا ، ملاک رتبه بندی وب‌سایت‌ها تعداد بازدیدکنندگان و متوسط تعداد صفحاتی که هر نفر در سایت بازدید کرده می­باشد. بنابراین هرچه افزایش بازدید سایت بیشتر باشد، رتبه الکسا وب سایت بهتر خواهد بود.  البته در گزارش الکسا پارامترهای دیگری مانند نرخ بانس و متوسط مدت زمان حضور کاربران در سایت هم ارائه می‌شود، اما این پارامترها در محاسبه‌ی رتبه سایت‌‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند

احتمال زیاد می‌دانید که کسب و کارهای متعددی در ایران وجود دارند که در ازاء دریافت مبلغ مشخصی، با روش‌هایی میانبر رتبه الکسا سایت شما را کاهش می­دهند. این روش‌ها واقعاً سریع عمل می‌کنند، گرچه تولید محتوای با کیفیت و رعایت اصول سئو به مرور زمان می­تواند در افزایش بازدید سایت مؤثر باشد اما این کار زمان زیادی می­برد.

امروزه متخصصان روش های میانبر زیادی برای رفع این مشکل ایجاد کردند. که یکی از این روش­های میانبر و سریع  افزایش بازدید سایت با ربات می­باشد.اگر افزایش بازدید سایت واقعی تضمینی مدنظر شما است پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات بازدید وبسایت است.

 

نتیجه گیری:

ما در این مقاله سعی کردیم به شما درباره اهمیت خرید بازدید سایت و به کارگیری روش های افزایش بازدید سایت توضیح بدهیم.

خرید بازدید سایت منجر به افزایش بازدید سایت و در نتیجه افزایش ترافیک سایت می­شود که این موضوعی حیاتی برای رشد و موفقیت در همه کسب و کارهای آنلاین می­باشد. برای موفقیت کسب و کارتان در فضای اینترنت فقط تولید محتوای با کیفیت و سئو شده کافی نیست ، وبسایت شما باید دیده شود تا تولید محتوای شما هم اثرگذار باشد.

وبسایت خوب بدون بازدید مثل یک فروشگاهی می­ماند که اجناس با کیفیت و خوبی دارد اما پاخوری ندارد ، پس دیده شدن موضوع بسیار مهم در رشد و موفقیت هر کسب و کار می­باشد. از طرف دیگر افزایش بازدید سایت با تبلیغات بنری، کلیکی و کمپین های تبلیغاتی برای وب سایت­ها به خصوص برای وب سایت­های تازه تأسیس بسیار پرهزینه می­باشد.

 

افزایش ترافیک سایت یکی از وظایف اصلی یک مدیر سایت

افزایش ترافیک سایت یکی از وظایف اصلی یک مدیر سایت است. چون هر چقدر هم که کالاها و خدمات ارائه شده در سایت او خوب باشد، اما بازدیدکننده ای در سایت او نباشد، او می خواهد این کالاها و خدمات را به چه کسانی بفروشد و درآمد کسب کند؟

بنابراین سایتی که بازدید کننده ای ندارد نمی تواند در تجارت اینترنتی خود موفق باشد. راه های زیادی برای افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.

در مطالعه ای در سال 2015 بر روی بهترین فروشگاه های مجازی، مشخص شد که نزدیک به 60 درصد از محتوای فروشگاه ها از تصاویر تشکیل شده است. نکته ترسناک این است که اکثر سایت ها اصلا از ویژگی های بهینه سازی تصویر استفاده نمی کنند. جالب است بدانید که گوگل نیز از سرعت باز شدن وب سایت به عنوان یکی از معیارهای رتبه بندی خود استفاده می کند، به این معنی که هر چه یک وب سایت سریعتر باز شود، رتبه بالاتری در سئو خواهد داشت.

تاثیر سرعت پایین وبسایت در فروش - تیم کلارو

تاثیر سرعت پایین وبسایت در فروش

سرعت پایین احتمال فروش شما را کاهش می دهد. بهینه سازی تصاویر، ویدیوها و سایر محتوای سایت شما باعث افزایش سرعت باز شدن صفحه و بهبود عملکرد سایت می شود. هرگز فراموش نکنید که نوشتن مقاله و محتوای طولانی بیش از 1000 کلمه مساوی است با افزایش تعداد اشتراک گذاری ها و لینک ها. اگرچه در کشور ما از این قضیه استقبال نشد، اما واقعیت این است که محتوای طولانی تاثیر بیشتری در جلب توجه مخاطب دارد. باید بدانید که یکی از نکات مهم در افزایش بازدیدکنندگان واقعی محتوای مفید است.

اما با یک لینک خارجی، باید به صفحه ای در سایت دیگری لینک دهید. نکته ای که در مورد لینک های ورودی باید به آن توجه کنید این است که نباید زیاد لینک دهید و به سایت هایی با رتبه پایین گوگل که امتیاز منفی دارند لینک ندهید.

بهترین مکان برای تبلیغات

بهترین مکان برای تبلیغات

بهترین مکان برای تبلیغات یا تولید محتوا شبکه های اجتماعی است. با ایجاد یک حساب کاربری با نام فروشگاه یا شرکت خود، آن را در شبکه های اجتماعی نمایندگی می کنید. می توانید محتوایی را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید که مشتریان را جذب کند. یکی از جنبه های مثبت شبکه های اجتماعی، حضور زیاد آن ها است، زیرا افراد روزانه چندین ساعت را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. به نظر من اینستاگرام بهترین راه برای تبلیغ و جذب کاربر است. این روش بسیار کاربردی است و اگرچه ایمیل یک سیستم ارتباطی قدیمی است، اما هر سال 4 درصد پیشرفت می کند.

ابزارهای بازاریابی ایمیل مختلفی وجود دارد، mailchip یک افزونه وردپرس است که طرفداران زیادی دارد. این روش آخرین روش است. تا حد امکان به جای این روش از روش های بالا استفاده کنید. اما گاهی چاره ای جز این نیست. این روش چیست و چگونه کار می کند؟

چگونه می توانم ترافیک وب سایت خود را افزایش دهم؟

چگونه می توانم ترافیک وب سایت خود را افزایش دهم؟

اگر شما هم سایتی دارید و می خواهید تعداد بازدید از آن را افزایش دهید و محبوبیت خود را در گوگل افزایش دهید، به سئوی سایت توجه کنید. اولین قدم این است که نوار ابزار الکسا را ​​نصب کنید تا در مرورگر شما باشد. الکسا به شما کمک خواهد کرد.

راه اندازی وب سایت مانند هر شغل تخصصی دیگری نیازمند دانش فنی لازم در زمینه طراحی و ارائه محتوای وب سایت می باشد. تکنیک ها و روش های زیادی برای بهبود رتبه وب سایت و افزایش بازدید وب سایت وجود دارد که در صورت رعایت دقیق می توان برای موفقیت وب سایت به آن ها اعتماد کرد.

این روش ها چه در مرحله طراحی وب سایت و چه در فرآیند تولید محتوا دارای دستورالعمل های مشخصی هستند که یادگیری آن به ماه ها زمان و تجربه نیاز دارد. با این حال ما با معرفی این تکنیک های کم و بیش ساده شما را در مسیر موفقیت وب سایت و پروژه جدیدتان راهنمایی می کنیم.

ممکن است بسیاری از شما قبلا دامنه خود را خریداری کرده باشید، اما کاربرانی هستند که می خواهند در مورد دامنه مناسب بدانند. یک دامنه کوتاه و جذاب اولین قدم برای ساختن یک وب سایت معروف و موفق است. اولین موضوعی که در انتخاب دامنه وب سایت باید مورد توجه قرار گیرد، ارتباط معنایی کامل با موضوع وب سایت است.

بهتر است کوتاه ترین ترکیب ممکن از کلمات را برای دامنه خود انتخاب کنید. استفاده از علامت هایی مانند فاصله در دامنه ها به هیچ وجه توصیه نمی شود. علاوه بر این باید به دیکته دامنه مورد نظر توجه کنید. بهتر است دامنه هایی را انتخاب کنید که کاربران نتوانند آنها را اشتباه املایی کنند.

لطفاً توجه داشته باشید که در حال حاضر دامنه های ir نمی توانند مستقیماً از خدمات تبلیغاتی Google استفاده کنند. با این حال، راه هایی برای هماهنگی دامنه ها با این شکل از تبلیغات وجود دارد. ظاهر وب سایت شما اولین چیزی است که کاربر می بیند. برخلاف تصور بسیاری از کاربران ناآگاه اینترنت، طراحی یک وب سایت باید عاری از شلوغی های مرسوم و انیمیشن های سنگین باشد. بدون شک یک وب سایت زیبا برای شما جذاب خواهد بود، اما سادگی کاربران را در طولانی مدت در وب سایت شما نگه می دارد. استفاده از کدهای سنگین جاوا اسکریپت، فلش یا HTML5 یکی از مواردی است که بسیاری از کاربران را دور می کند.

 

طراحی وب سایت نباید به نقطه کانونی وب سایت شما تبدیل شود

طراحی باید با محتوای وب سایت مطابقت داشته باشد و مانع مشاهده محتوا نشود. اگر وب سایت شلوغ یا قدیمی دارید، بهتر است از طراح خود بخواهید که وب سایت را به ساده ترین شکل ممکن بازسازی کند. وب سایت های تحلیلگر مانند ionos و pingdom می توانند نقطه شروع خوبی برای بررسی سلامت فعلی وب سایت شما باشند. شاید قبلاً واژه «کلیدواژه» را شنیده باشید یا با مفاهیم مختلف آن آشنایی داشته باشید.

بسیاری از شما ممکن است از یک یا چند کلمه کلیدی در صفحات وب سایت خود استفاده کنید. اما سیستم های مدرن گوگل در سال های اخیر علاوه بر کلمات کلیدی مشخص شده توسط کاربر، به محتوای اصلی مقاله نیز توجه می کنند. در واقع کلمات به کار رفته در عنوان محتوا یا زیرعنوان های استفاده شده در محتوا از کلمات کلیدی که شما مشخص می کنید اهمیت بیشتری دارند. بهتر است قبل از نوشتن متن هر مقاله را از نظر ارتباط معنایی و کلمات کلیدی بررسی کنید.

البته این به معنای استفاده بیش از حد از عبارات رایج نیست. گوگل و سایر موتورهای جستجو تکرار عادی کلمات را در زبان های مختلف می دانند و استفاده غیرعادی توسط این وب سایت ها نیز جریمه می شود. مراقب باشید کلمات کلیدی کوتاه و محبوب شما را در گوگل بالا نبرند زیرا این کلمات از وب سایت های بسیار موفق و محبوب اشباع شده اند.

شاید خاص ترین توصیه ای که باید به یک وب سایت جدید داد استفاده از تبلیغات باشد. تبلیغات را می توان مستقیماً در موتورهای جستجو قرار داد یا در وب سایت های محبوب با بازار هدف خاص منتشر کرد. اگر قصد دارید یک وب سایت موفق و سودآور داشته باشید، باید میزان تبلیغات را در نظر بگیرید.

وب سایت های شخصی و تجاری به دلیل محتوای ضعیف برای حفظ رتبه وب سایت نیاز به ارتقای مداوم دارند. از طرفی وب سایت های محتوا گرا به مدت زمان مشخصی برای تبلیغات نیاز دارند تا بتوانند جایگاه خود را در بین مخاطبان و بازار هدف پیدا کنند.

10 روش برتر برای افزایش بازدید وب سایت

10 روش برتر برای افزایش بازدید وب سایت

این روزها تعداد کمی از مردم نمی دانند که یک وب سایت چقدر برای کسب و کارشان اهمیت دارد! داشتن وب سایت برای کسب و کارهای مختلف امری مهم و ضروری تلقی می شود، به خصوص در دنیایی که هر روز به سمت پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن چیزها پیش می رویم.

اما افزایش ترافیک وب سایت در گوگل مشکل دیگری است که دستیابی به آن همیشه آسان نیست! بنابراین با به کارگیری این 10 روش می توانید به طور حرفه ای و شگفت انگیز تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود را افزایش دهید، کسب و کار خود را متحول کنید و کسب و کار خود را ارتقا دهید.

1. صفحات وب سایت خود را برای کلمات کلیدی خاص هدف قرار دهید.

2. ساختار و ساخت صفحات وب خود را برای گوگل قابل جستجو کنید.

3. صفحات و پست های بیشتری در وب سایت خود ایجاد کنید.

4. دایرکتوری های شبکه را وارد کنید.

5. مورد تایید گوگل قرار بگیرید.

6. از سرفصل های جذاب در وب سایت خود استفاده کنید.

7. ارائه خدمات عالی به مشتریان.

8. محتوای با کیفیت ایجاد کنید.

9. تصاویر خود را بهینه کنید.

10. از تبلیغات گوگل استفاده کنید.

 

چگونه وب سایت خود را مورد توجه گوگل قرار دهیم؟

همانطور که می دانید وقتی صحبت از افزایش ترافیک وب سایت شما می شود، گوگل بزرگترین و مهم ترین موتور جستجو برای نظارت و رتبه بندی وب سایت شما است. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید ترافیک وب سایت خود را در رتبه های مهم جستجوی گوگل افزایش دهید.

گوگل فقط به وب سایت های خوب و ارزشمند توجه نمی کند! همچنین صفحاتی را در هر وب سایت می بیند که بیشترین ارتباط را با جستجوهای خاص دارند. استفاده از کلمات کلیدی با ترافیک بالا و رتبه بالا بسیار مهم است! اما فراموش نکنید که باید سئوی وب سایت خود را نیز در نظر بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از وب سایت شما به وضوح موضوع خاصی را با کلمات کلیدی مرتبط و خاص هدف قرار می دهد. با انجام این کار، گوگل به راحتی کلمات کلیدی خاصی را که به تعداد مناسب در وب سایت تکرار شده اند و متا تگ های وب سایت شما را پیدا می کند.

هرچه موضوع و کلمات کلیدی وب سایت شما مشخص تر و هدفمندتر باشد، صفحات وب سایت شما در صفحه اول گوگل رتبه بالاتری خواهند داشت. در نتیجه ترافیک وب سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

ساختار و ساخت صفحات وب سایت خود را برای جستجوی گوگل آسان کنید. موتور جستجوی بسیار قدرتمند گوگل با خزنده خود به طور مداوم از وب سایت های مختلف بازدید می کند و صفحات جدیدی را به فهرست خود اضافه می کند و نمایه صفحات موجود را به روز می کند. کلمات کلیدی مرتبط با موضوع مورد نظر را در عنوان متا، URL، توضیحات متا و تگ های تصویری صفحات قرار دهید. برای وب سایت خود لینک سازی داخلی انجام دهید تا گوگل با خزنده خود راحت تر از وب سایت شما بازدید کند و وب سایت شما برای گوگل معتبرتر شود. برای اطمینان از اینکه هیچ حفره ای در خزیدن یا نمایه سازی گوگل وجود ندارد، یک ممیزی فنی سئو سایت خود را انجام دهید.

 

صفحات و پست های بیشتری در وب سایت خود ایجاد کنید. آیا تا به حال وبلاگ نویسی را شروع کرده اید؟

وبلاگ نویسی بهترین راه برای افزایش ترافیک وب سایت ارگانیک است.

هر پست جدیدی که در وبلاگ خود ایجاد می کنید فرصتی برای جلب توجه گوگل، افزایش ترافیک وب سایت و رتبه بندی برای مجموعه ای متنوع از کلمات کلیدی است. با این حال، به یاد داشته باشید که فقط یک وبلاگ در صفحات اضافی وب سایت خود ایجاد نکنید. همچنین پست های همه کاره و با کیفیت را در وبلاگ قرار دهید.

گوگل پست‌های وبلاگ را رتبه‌بندی می‌کند (و افراد از آنها بازدید می‌کنند) زیرا معمولاً اطلاعات یا توصیه‌های مفیدی ارائه می‌دهند. اگر وبلاگ شما معتبر باشد و حاوی اطلاعات مفید و منحصر به فرد باشد، قطعا به وب سایت شما کمک می کند تا توسط افرادی که آن اطلاعات را در گوگل جستجو می کنند، مورد توجه قرار گیرد.

در نتیجه تعداد بازدید از وب سایت شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

 

می خواهم در ادامه در مورد خرید ورودی گوگل برای سایت شما و خرید بازدید از سایت صحبت کنم. از آنجایی که شرح این مشکل بسیار پیچیده و مفصل است، برای درک ماجرا باید این مقاله را به طور کامل و کامل مطالعه کنید.

چگونه خرید ورودی Google را درک کردیم؟مهم ترین عنصر در تشخیص ورودی گوگل، سایت های بی کیفیت، کم محتوا و زشت است که به سرعت در گوگل افزایش می یابد. اگر شما هم چنین رقیبی دارید بدانید که احتمال زیادی وجود دارد که از این روش استفاده کنند. در فاز اول شروع به آزمایش کردیم. آزمایش های بسیار، بسیار، بسیار با پارامترهای کاملاً متفاوت.

خرید ورودی گوگل دقیقا چیست؟

خرید ورودی گوگل دقیقا چیست؟

ابتدا یک کلمه کلیدی خاص را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، کلمه کلیدی بسیار دشوار “خرید بلیط هواپیما”. حالا اگر چند نفر مثلاً هزار نفر جستجو کنند و همه روی یک نتیجه گوگل کلیک کنند، مثلاً سایت X، طبیعی است که گوگل فکر کند این سایت واقعاً عملکرد بهتری دارد.

گوگل همیشه سعی می کند بهترین نتایج را به کاربران نشان دهد. این به معنای کاربرپسندترین حالت ممکن است. بنابراین در این صورت به راحتی می توانید به کلمه خرید بلیط هواپیما برسید. آیا افزایش ورودی گوگل بخشی از سئو کلاه سیاه در نظر گرفته می شود؟ وقتی نام این روش را می آوریم، بسیاری از افراد می گویند که این روش در محدوده BlackHat قرار می گیرد و دیر یا زود گوگل این سایت ها را در صورت شناسایی مجازات و نابود می کند.

در اینکه این روش واقعا یک روش سیاه و شیطانی است شکی نیست! من در اینجا اعتراف می کنم که این روش بسیار BLACKHAT است و من روش سیاه و کثیف تر برای سئو ندیده ام! این روش آنقدر سیاه است که می توانم بگویم او بک لینک را به جیب می زند. زیرا زمانی که از سایت ما بک لینک خریداری می کنید به این معنی است که سایت خود را در سایت های دیگر تبلیغ می کنید.

به این معنی که می توان خرید بک لینک سایت را با کمک بحث (تبلیغات) توجیه کرد. اما اگر این کار زشت را انجام دهید، در یک دعوای عمومی با گوگل قرار خواهید گرفت. آیا رتبه ورودی گوگل جریمه می شود؟ نه اصلا! اگرچه این روش بسیار تاریک است، اما در حال حاضر راهی برای اثبات آن وجود ندارد! خیلی ساده است. امروز به سایت هایی بروید که برای مدت طولانی در رتبه اول گوگل قرار گرفته اند و به آنها بگویید که چرا ورودی گوگل را خریداری می کنید؟ ورودی گوگل چیست؟؟؟ اگر ما آن را نخریدیم، شاید رقبای ما بخرند! یعنی می خواهد شما را گمراه کند، اما فراموش نکنید که آنها در این روش جدی هستند! آیا خرید ورودی ارزان گوگل واقعا کار می کند؟ اگر به سئو و بهینه سازی اولیه علاقه دارید، احتمالا از شنیدن پاسخ این سوال ناراحت خواهید شد!

اما متاسفانه بله! قدرت این روش به قدری زیاد است که فکر می کنم هرکسی از این روش استفاده نمی کند با پخش آن 100% ضرر کرده است! این روش بسیار قوی است و ما سعی کردیم آن را بهبود بخشیم. چگونه باید ورودی ارزان گوگل را افزایش دهیم؟ استفاده از این روش برای همه مناسب نیست و کوچکترین اشتباهی می تواند سایت شما را واقعا آسیب پذیر کند. من به چشم خودم دیدم که یک سایت پر زحمت به صفحه 4 انداخته شد!

 

سوال شما از تیم کلارو

چرا همه کسانی که از فروش ورودی گوگل استفاده کرده اند، وقتی در مورد آن صحبت می کنید، خودشان آن را انکار می کنند؟

من یک همکار را می شناسم که فقط از این روش برای کسب رتبه بالا در گوگل استفاده می کند. ابتدا، او یک سفارش ورودی از Google به ما می دهد. دلیل این پدیده این است که می ترسد سایر سئوکاران متوجه این روش شوند و به کسب و کارش پاداش داده شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

اشتراک گذاری این محتوا

افزایش بازدید سایت

محبوب ترین مطالب