طراحی سایت در سراسر ایران

طراحی سایت در ایران مخصوصا در اوضاع کنونی یکی از بهترین کار هایی است که شما میتوانید با سرمایه حداقلی یک وب سایت داشته باشید.

تا کنون خیلی از کسب و کار ها مقاومتی برای ساخت وب سایت داشتن ولی در همین اوضاع باید سریعا به ساخت وب سایت و اینترنتی شدن کسب و کار خودمان روی بیاوریم.

چرا؟ چون همین حالا که شما در حال خواندن این متن هستید خیلی از همکاران شما برای، کسب و کار خودشان سایت طراحی کرده اند. و به فکر ارتقا آن هستند.

دلایلی که باید وب سایت داشته باشید

  1. بیشتر دیده شدن
  2. بروزرسانی و ساماندهی محصولات به صورت مرتبط
  3. پیگیری و ارتباط بیشتر با مشتری
  4. درآمد غیرفعال و بدون سختی های شغل فیزیکی

این تنها بخشی از دلایل بود که شما چرا باید کسب و کار خودتان را مجازی کنید.

تیم کلارو از سال 97 به صورت رسمی کار خود را شروع کرده و تا الن توانسته چندین پروژه موفق را در رزومه کاری موفق خود داشته باشد. هدف اصلی ا جذب رضایت شما مشتری عزیز هست.

پیج اینستاگرام تیم کلارو

ریسپانسیو بودن (Responsive) یا واکنش گرایی سایت

ریسپانسیو بودن بدین معنی است که سایت شما خودش را با تمام اندازه‌های صفحه (کامپیوتر، تبلت و گوشی همراه) تطبیق دهد. این ویژگی کمک می‌کند که هر کسی با هر دستگاهی به راحتی بتواند از سایت شما استفاده کند.

در سال 2015 بود که گوگل اعلام کرد جستجوهای انجام شده با موبایل بیش از 50% کل جستجوهای گوگل را شامل میشوند.

برای سایت شما هم عین همین موضوع صادق است. یعنی اکثر کاربران شما با گوشی به سراغتان می‌آیند. پس بسیار مهم است که سایت خود را برای گوشی‌های موبایل آماده کنید. البته مساله فقط کاربران نیستند. وقتی که کاربری از طریق گوشی در گوگل جستجو می‌کند.

رتبه‌های برتر برای سایت‌هایی خواهد بود که ریسپانسیو هستند، چرا که استفاده از آنها برای کاربر گوشی راحت‌تر است. پس ریسپانسیو بودن روی ترافیک سایت شما از گوگل هم تاثیرگذار خواهد بود.

طراحی ظاهری سایت (User Interface)

ظاهر سایت شما اهمیت بسیاری دارد. ظاهر اولین چیزی است که توجه کاربران را به خود جلب می‌کند و می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی آنها داشته باشد. پس باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید.

فرض کنید وقتی وارد یک خانه می‌شوید، نحوه‌ی تزئین و دکور داخلی خانه مجذوبتان می‌کند و دیگر دلتان نمی‌آید از خانه بیرون بیاید. یک وب‌سایت هم به همین شکل است.

اگر ظاهر وب‌سایت مجذوبتان کند و طراحی گرافیکی آن را دوست داشته باشید، به این معنی است که وقت بیشتری را در آن صرف خواهید کرد

ظاهر سایت با کلمه User Interface (یا به اصطلاح UI) هم شناخته می‌شود.

کدنویسی تمیز قالب سایت

آخرین مساله‌ای که خوب است به آن توجه داشت، کدنویسی قالب است. هر چقدر که یک قالب تمیزتر و بهتر نوشته شود، توسعه آن راحت‌تر خواهد بود و با اشکالات کمتری روبرو می‌شود. به علاوه کدنویسی خوب و رعایت اصول درست باعث داشتن رتبه بهتری در گوگل هم می‌شود.

طراحی سایت شرکتی

البته بررسی این مساله شاید چندان راحت نباشد و واقعاً لازم هم نیست که وقت بسیار زیادی را صرف آن کنید. فقط مطمئن باشید که یک تیم حرفه‌ای سایت شما را می‌سازد.

مزایای داشتن یک وب سایت - تیم کلارو

مزایای داشتن وب‌سایت برای افرادی که از طریق اینستاگرام و تلگرام کسب درآمد می‌کنند؛ بعضا زیاد واضح نیست که در این مقاله قصد داریم، به مهم‌ترین نکاتی که لازم است شما آن را بدانید اشاره خواهم کرد. چرا باید سایت داشته باشیم؟

شرکت‌های بزرگ ایرانی در چند سال اخیر فعالیت خود را در فضای دیجیتال افزایش دادند. چرا که متوجه پتانسیل قدرتمند دسترسی به مخاطبان بیشتر را با توجه به تغییر و تحولات درک نمودند. در این میان شرکت‌ها، کسب و کارهای کوچک و خویش‌فرما نیز به اهمیت حضور در اینترنت پی بردند.

حیات و بقا کسب و کار های - تیم کلارو

برای ادامه حیات و بقا کسب و کار آفلاین خود ما نیازمند استفاده از مولتی چنل و کانال‌های جذب مختلف مخاطب از طریق اینترنت هستیم. باید این واقعیت را بپذیریم که برای رقابت بدون داشتن وب‌سایت هیچ شانس موفقیتی در بازار فعلی کشورمان نخواهیم داشت. همیشه به این موضوع به صورت‌های مختلف اشاره نمودم، که شما قبلا باید با هزینه‌های تبلیغاتی بیشتر که صاحبان رسانه نفع بیشتری از آن می‌بردند؛ استفاده می‌کردید.

چرا مزایای داشتن سایت در کسب و کار اینترنتی این قدر حیاتی است؟

ولی در حال حاضر هر کسب و کاری در هر مقیاس و اندازه‌ای که باشد؛ می‌تواند برای کسب و کار خود یک تریبون و رسانه جذابی را برای مخاطبان داشته باشد. در پنج تا ده سال پیش، رقابت برای نتایج جست و جوی محلی، بسیار کمتر از امروز بود. ولی حالا شما باید علاوه بر SEO از روش‌های دیگر دیجیتال مارکتینگ هم بهره ببرید. تا بتوانید حضور خود را با داشتن وب‌سایت در اینترنت تثبیت بکنید.

همچنین از رسانه‌های که مخاطبان بیشتری را توانستند جذب نمایند استفاده حداکثری نمایید. الان در برخی موارد رقابت تا حدی افزایش یافته است که تبلیغات گوگل ادوردز هم با بودجه کم جواب نمی‌دهد. البته این را باید مذکر شوم که در برخی از رشته‌ها این وضعیت حاکم نیست. شما حتی بدونی سئو و بهینه‌سازی سایت هم با تبلیغ کلیکی و هدفمند گوگل هم می‌توانید نتایج خوبی را دریافت نمایید.

حتی اگر شما یک وب‌سایت بسیار حرفه‌ای هم طراحی نمایید؛ همانند یک فروشگاه شیک در وسط یک کویر است؛ که باید برای آن امکانات حمل و نقل مسافر مثل جاده‌کشی، هوایی، ریلی را فراهم نمایید. پس شما فقط با داشتن وب‌سایت، یا پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نمی‌توانید به موفقیت خاصی دست یابید.

بنابراین علاوه بر حضور در اینترنت با داشتن وب‌سایت، اقدام نمایید. حتما باید از روش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ و غیردیجیتال استفاده نمایید. شما در اینستاگرام شاید به مخاطبان بیشتری دست یابید ولی هیچی تضمینی در پایداری این ارتباط با شما وجود ندارد. یعنی شما در یک پلتفرمی همانند اینستاگرام با محدودیت‌های بسیاری درگیر هستید.

اعتماد سازی بین مخاطب - تیم کلارو

برای اعتمادسازی و تبدیل مخاطب به مشتری در میان ده‌ها رقیب دیگر فرصت و شانس کمتری دارید. بنابراین مزایای داشت وب سایت را حتما چندین بار بخوانید؛ تا واقعا به مزیت‌های داشت وب سایت پی ببرید. به طور حتم درآمد شما را حداقل ۱۰ برابر افزایش می‌دهد.

چگونه یک سایت بخریم ؟

برای افرادی که پولی دارند و یا قصد ایجاد یک کار دارند، محیط اینترنت می‌تواند نظر این افراد را تا حد زیادی به خود جلب کند. یکی از بخش‌های بسیار پر سود هم خرید و یا راه‌اندازی یک سایت است.

سایت‌های اینترنتی زیادی هستند که با فروش محصولات و یا ارائه خدمات، به چنان درآمدی دست پیدا کرده‌اند که دیگران را هم مشتاق به انجام چنین کارهایی می‌کنند.

اما باید در این زمینه بسیار محتاط عمل کرد و با دانش لازم دست به کار شد. باید بدانیم که بدون دانش اولیه نباید سرمایه گذاری خودمان را شروع کنیم. این کار می‌تواند به از دست دادن کل دارایی‌مان بیانجامد.

منظور از خرید یک سایت چیست؟

منظور از خرید یک سایت چیست

وقتی صحبت از خرید یک سایت می‌کنیم، باید بدانیم دقیقاً منظور چیست. اصولاً خرید یک سایت به معنی خرید یک سایت آماده و راه اندازی شده است که از قبل کارهای زیربنایی آن انجام شده است. خیلی از سرمایه گذارها تمایل دارند تا سایت‌های آماده را خریداری کنند و دوست ندارند زمان‌شان را روی یک سایت صفر بگذارند که معلوم نیست بعد از مدتی بگیرد یا نگیرد!

اما خرید یک سایت برای یک دست افراد دیگر معنایی دیگر دارد. تازه‌کارها معمولاً به راه‌اندازی یک سایت از صفر خرید یک سایت می‌گویند!

در حالی که شاید این تعریف از خرید سایت زیاد صحیح نباشد. ولی به هر حال برای این دست افراد، که ممکن است شما هم جزء آنها باشید، توضیحات لازم را ارائه خواهم داد.

خرید یک سایت برای شروع سرمایه گذاری

سایت‌هایی که همین الان درآمد دارند و یا در آینده می‌توانند مستعد درآمدزایی خیلی زیادی باشند، برای خریداران جالب‌ترند.

کسانی که پول دارند بیشتر به دنبال چنین سایت‌هایی برای خرید می‌گردند. کار کردن روی آنها برای توسعه ساده‌تر است و روند پیشرفت آن کاملاً مشخص است. یعنی مدیر سایت تا حد زیادی می‌داند که از الان به بعد باید چه کار کند.

در صورتی که یک سایت وقتی از صفر راه‌اندازی می‌شود، خیلی اوقات باید خیلی از راه‌های مد نظر را طی کرد که بتوان بالاخره یکی یا دو تا از بهترین آنها ر انتخاب نمود.

بسته به اینکه آینده از آن چه بازاری است و چطور آینده پیش بینی می‌شود، باید به سمت سایت‌هایی رفت و سایت‌هایی را خرید که می‌توانند آینده دار باشند. سایت‌های زیادی هستند که به صورت شخصی راه‌اندازی شدند و مدیر آنها دیگر تمایلی به ادامه دادن ندارد. اما شما با دیدن آن ایده‌ای به ذهن‌تان می‌رسد و طرح توسعه‌ای برای آن می‌چیند که فلان کار را بکنید! می‌توانید با خرید یک چنین سایتی کارتان را شروع کنید.

خرید یک سایت برای راه‌اندازی آن

اما اگر قصد راه اندازی یک سایت از صفر را داشته باشید، شما به یک سری موارد نیاز خواهید داشت. اولین و مهم‌ترین آنها هاست و یا فضای میزبانی است که فایل های سایت شما روی آن قرار خواهد گرفت.

بعد از آن باید یک دامنه برای سایت خود انتخاب کنید که همان نشانی سایت شماست. دامنه‌ها پسوندهای مختلف دارند که بسته به نیاز و نوع سایت، باید یک پسوند را انتخاب کنید. مثلا همین سایت ما به نشانی clarotm.ir دارای پسوند ir است.

برای خرید هاست و دامنه می‌توانید از یک فروشنده یا شرکت همزمان هر دوی آنها را تهیه کنید. برای خرید هاست و دامنه پیشنهاد ما سایت talashnet.com است که با ورود به آن می‌توانید طرح هاست مد نظرتان را انتخاب کنید.

کیفیت هاست و قیمت مناسب را همیشه باید در نظر داشته باشید که تلاش نت هر دوی آنها را با هم دارد. برای اطمینان مقایسه‌ای انجام دهید.

برای راه اندازی سایت روی هاست‌تان هم بهترین کار این است که از نرم افزار راه اندازی و مدیریت سایت رایگان وردپرس استفاده کنید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که کل سایت ما راجع به همین موضوع است و مقالات و ویدیوهای آموزشی زیادی راجع به آن منتشر می‌کنیم.

جمع بندی

چه قصد خرید یک سایت از قبل آماده شده یا دارید و یا قصد ساخت یک سایت جدید، باید دقت کنید که شما نیاز به برنامه ریزی دارید.

باید برای اهدافی که ترسیم کردید برنامه ریزی کنید و به خوبی کار کنید تا بعداً به مشکل نخورید. شاید در ابتدای کار هم نیاز به کمی دانش داشته باشید که با مطالعه و دیدن فیلم های آموزشی ما این اطلاعات هم به دست آمدنی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

نقشه ایران

اشتراک گذاری این محتوا

طراحی سایت در سراسر ایران

محبوب ترین مطالب