تیم کلارو با بکارگیری تجربه چندین سال خدمت رسانی افتخار دارد به اهالی محترم و عزیز استان قم خدمت رسانی ویژه در زمینه طراحی سایت کند.

طراحی سایت تیم کلارو به عنوان یکی از طراحان موفق در زمینه طراحی سایت و  طراحی سایت در قم امیدوار است بتواند شما را در زمینه کاری خود موفق تر از سابق کنید .

همچنین ما با انجام خدمات حرفه ای  سئو  سایت در قم  ، آماده هستیم کسب و کار شما هرروز رونق بهتری بخشیم و شما رابه هدفتان نزدیکتر کنیم  . بهترین ها را با ما تجربه کنید.

شما کاربران عزیز با پرداخت هزینه ای مناسب وب سایتی کامل و اختصاصی را دریافت کرده و از خدمات ویژه ما استفاده کنید . سعی ما بر این است نظر شما مشتریان عزیز را در ارائه خدمات و تعرفه ها جلب نماید. لذت طراحی و پشتیبانی در تیم کلارو.

برخی از خدمات ما در سطح استان قم :

  • طراحی انواع سایت حرفه ای و اختصاصی
  • شکل ظاهری زیبا با رعایت اصول وب نویسی
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • افزایش بازدید ، سئو سایت و بالا بردن رتبه در موتورهای جستجو و ارتقا الکسا
  • مشاوره حرفه ای کاملا رایگان توسط کارشناسان ما
  • تعرفه هزینه مناسب با تخفیف های مناسبتی و بن تخفیف
  • بررسی مداوم سئو سایت شما توسط تیم کلارو
  • سرعت لود و بارگذاری بالا و امکان سفارشی سازی بارگذاری
  • امکان اضافه کردن امکانات در طول انجام پروژه با هزینه بسیار پایین
  • امنیت مناسب برای وب سایتها
  • دارای نسخه موبایل و ریسپانسیو و واکنش گرا
  • طراحی سایت اختصاصی و غیرتکراری
  • بهینه سازی سایت مقدماتی مناسب

اهمیت طراحی سایت در قم چیست؟

اگر ساکن قم باشید، حتما متوجه شده اید که در سال های اخیر، استان قم در حوزه آی تی بسیار پیشرفت کرده است و کسب و کار های اینترنتی زیادی به وجود آمده اند و از فرصت بازار و فرهنگ جدید که تکنولوژی با خود آورده است، استفاده کرده اند.

خوشبختانه بازار حوزه کسب و کار های اینترنتی در قم هنوز بکر است. تعداد بسیار زیادی از ایده هایی که در تهران و سایر استان های بزرگ ایران پیاده سازی شده اند، هنوز در قم وجود ندارند. شما که در حال خواندن این مطلب هستید، یک قدم از سایر رقبای خود در حوزه فعالیتتان جلو هستید. چرا که به این بازار پی بردید.

سعی کنید ایده و کسب و کار آنلاین مورد علاقه خود را پیدا کنید تا در استان قم جزو اولین ها باشید. چندین استارتاپ موفق در قم وجود دارند. شما هم می توانید یکی از آن ها باشید.

همچنین به دلیل وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم، باعث است فرصت های زیادی برای استان، در حوزه های مختلف از جمله گردشگری، پزشکی، تاریخی، مذهبی و … فراهم شود.

درباره قم بیشتر بدانید تا فرصت ها را بشناسید

استان قم دارای مساحتی حدود ۱۴۶۳۱ کیلومترمربع، بر اساس آخرین تقسیمات کشوری در سال ۱۳۷۵، به مرکزیت قم و دارای یک شهرستان و یک شهر به نام قم بوده است که پس از آن پنج سکونتگاه به نام‌های جعفریه (گازران سابق)، کهک، قنوات (حاجی آباد لک‌های سابق)، سلفچگان و دستجرد تبدیل به شهر شده‌اند. در سال ۱۳۷۵ جعفریه داری ۵۴۰۴ نفر و کهک ۲۴۴۸ نفر، قنوات ۶۶۷۵ نفر و دستجرد ۱۰۹۴ نفر جمعیت داشته‌اند.

وسعت این شهرستان برابر با وسعت استان قم است و دارای ۵ بخش، ۱۰ دهستان و ۳۶۳ آبادی دارای سکنه است. پنج بخش آن عبارت‌اند از: جعفرآباد، خلجستان، مرکزی، سلفچگان و کهک است.

جمعیت و زبان مردم قم

بر اساس آمارهای رسمی، جمعیت استان قم در سال ۱۳۹۰ حدود یک و نیم میلیون نفر است که از این تعداد بیش از نود درصد جمعیت در نقاط شهری و کمتر از ده درصد در روستاها ساکن هستند. بزرگ‌ترین شهر استان شهر قم است که از نظر جمعیت رتبه ششم را در بین شهرهای کشور دارد.

قم در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رشد سریعی داشته است. این رشد سریع جمعیت به دلیل موقعیت بین راهی، وجود موقعیت مذهبی از جمله حرم مطهر حضرت معصومه (ع)، وجود بزرگ‌ترین حوزه علمیه جهان تشیع، نزدیک بودن به پایتخت داشتن چند شهرک صنعتی و غیره دانست.

در طول قرن‌های گذشته مردمانی از دیگر مناطق کشور به این استان مهاجرت کرده‌اند، آمار دقیق تاریخی از این مهاجرت‌های در دست نیست. مهاجران خارجی به خصوص از کشورهای چون افغانستان، عراق و پاکستان به دلیل مسایل سیاسی در کشورهای همسایه و عوامل دیگر به این شهر روی آورده‌اند، در مجموع حدود ۱۵۰ هزار تبعه خارجی در استان قم اقامت دارند.

تیره اصلی مردم قم دنباله ساکنان اولیه ایران است، زبان مردم این استان فارسی است. امروزه زبان عموم مردم قم به لهجه تهرانی نزدیک شده و لهجه قمی به تدریج رو به فراموشی است؛ اما مهاجران ساکن در این استان علاوه بر زبان فارسی، به زبان و گویش خاص خود هم سخن می‌گویند.

کسب و کار در قم

مهم‌ترین عامل موثر بر وضع اقتصادی استان قم، صنعت گردشگری و به ویژه توریسم مذهبی است و دلیل آن وجود حرم حضرت معصومه (س) است که در تمام فصول سال، پذیرایی زائران بسیاری از نقاط مختلف کشور و سایر کشورها است که این امر موجب رونق بازار کار و خدمات در این شهر شده است.

بعد از صنعت گردشگری، به ترتیب صنایع و معادن، کشاورزی، صنایع دستی و سوغات، از منابع مهم اقتصادی استان قم محسوب می‌شوند.

استان قم با توجه به قرار گرفتن بین دو قطب صنعتی مهم کشور یعنی تهران و اصفهان به محل فعالیت صنعت‌کاران در رشته‌های میانی و معدنی تبدیل شده است. پایه و اساس صنعت قم را صنایع کانی غیرفلزی تشکیل می‌دهند.

در کنار فعالیت‌های اقتصادی ذکر شده باید اضافه کرد که استان قم نیز همانند سایر استان‌های دیگر ایران از دیرباز انواع هنرهای سنتی در میان مردم آن رایج بوده است که مهم‌ترین این صنایع دستی عبارت‌اند از قالی‌بافی، سفالگری، کاشی سازی، کاشی تراشی، آجر تراشی و حجاری، منبت‌کاری.

طراحی سایت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا

طراحی سایت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در استان قم توسط تیم کلارو انجام می گیرد. جهت سفارش با ما در تماس باشید.

شاید در سال های گذشته به اندازه الان مبحث طراحی سایت در استان قم از اهمیت زیادی برخوردار نبود اما در سال های اخیر با رشد و پیشرفت تکنولوژی در کشور شاهد ظهور کسب و کار های اینترنتی و رونق گرفتن فعالیت های اینترنتی و طراحی سایت بوده ایم.

در ادامه به معرفی استان قم و طراحی سایت در این استان پرداخته ایم.

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا با استفاده از برترین فریم ورک های روز دنیا و قابلیت نمایش وب سایت در تمامی دستگاه ها و تلفن های همراه.

طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل به صورت کاملا اختصاصی در استان قم توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. روش های کلاه سفید سئو و بهینه سازی ارائه شده توسط تیم کلارو تضمینی برای کسب رتبه های برتر موتور های جستجو برای کسب و کار شما است.

همچنین خدمات تبلیغات اینترنتی و شبکه های مجازی و تعیین استراتژی مناسب برای سایت و کسب و کار شما توسط شرکت نوپرداز ارائه می گردد. ما همواره در تلاش هستیم تا بهترین و به روز ترین خدمات طراحی و توسعه را به همشهریان عزیز در شهر قم ارائه نماییم. شما مشتریان گرامی می توانید تمامی درخواست ها و مشاوره های لازم را از طریق برقراری تماس تلفنی با متخصصان تیم کلارو در میان بگذارید.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت به مهارت هایی که جهت تشکلیل و راه اندازی صفحات یک وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند، گفته می شود. وقتی که این تکنولوژی آغاز به کار نمود طراحان و برنامه نویسان تنها می توانستند از زبان نشانه گذاری html برای ساخت صفحات وب سایت استفاده کنند، اما با گذشت زمان این تکنولوژی پیشرفت زیادی داشت و استفاده از ابزار های پیشرفته تر سبب شد تا بتوان از وب سایت های با انعطاف بیشتری استفاده نمود.

همچنین با اضافه شدن زبان های جدید برنامه نویسی برای طراحی صفحات وب سایت این امکان ایجاد شده است که افراد متناسب با نیاز خود بتوانند از زبان های مختلفی مانند PHP برای طراحی صفحات سایت استفاده کنند.

استفاده از ابزار های آماده طراحی سایت هم روش دیگری است که بسیاری از افراد به دلیل آسان تر بودن راه اندازی آن و هزینه کمتر به سراغ آن ها می روند اما باید به این نکته توجه داشته باشند که این مدل ابزار های طراحی سایت دارای امکانات محدود هستند.

که ممکن است برای آن ها مشکل ایجاد نماید و توصیه ما این است که اگر قصد فعالیت جدی در زمینه اینترنت و فضای مجازی دارید، به سمت طراحی وب سایت های اختصاصی برای کسب و کار خود بروید.

طراحی اپلیکیشن در قم

خدمات طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در قم توسط تیم کلارو به صورت کاملا اختصاصی بوده و به با توجه به جدیدترین متد های روز دنیا در این زمینه پیاده سازی می گردد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خریداری محصولات شرکت با ما تماس بگیرید.

شما می توانید برای مشاهده نمونه کار های مختلف شرکت در زمینه طراحی اپلیکیشن های نوبت دهی، فروشگاهی، رزرو بلیط و غیره، از طریق منو ناوبری سایت اقدام نمایید.

اهمیت طراحی سایت استان قم

با توجه به وجود جنبه های توریستی مختلف در شهر قم، استفاده از نرم افزار های فروشگاه اینترنتی و طراحی وب سایت های اینترنتی از جمله ملزوماتی می باشند که می توانند به صاحبان کسب و کار های مختلف برای گسترش تبلیغات خود کمک نماید.

بسیاری از زائران قبل از مسافرت کردن به شهر قم قصد دارند از مراکز خرید یا مراکز توریستی شهر قم اطلاعاتی پیدا کنند یا قصد رزرو و تهیه هتل یا مکانی برای سکونت خود را دارند که با استفاده از یک وب سایت مناسب می توان به آن ها در این زمینه کمک نموده است.

بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی در استان قم با بهره بردن از وب سایت های تجاری توانسته اند محدوده کسب و کار خود را گسترده تر نمایند. هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز آموزشی، مراکز توریستی و گردشگری و مراکز فروش از جمله مهم ترین مراکزی هستند که می توانند برای افزایش مشتریان خود از یک وب سایت اختصاصی بهره گیرند.

با توجه به افزایش تعداد توریست های استان قم در طی سال های اخیر مشاغل اینترنتی رونق زیادی پیدا کرده و این موضوع سبب فعالیت استارت آپ های زیادی در این شهر شده است.

طراحی اپلیکشن های مذهبی و فروشگاه های اینترنتی حرفه ای دیگر مشاغل اینترنتی مهم در قم هستند.

عوامل موفقیت در طراحی سایت

می توان گفت مهم ترین عامل موفقیت در طراحی سایت در هر زمینه ای، هدفی است که بخاطر آن وب سایت ایجاد شده است. امروزه شاهد این هستیم که وب سایت های فراوانی بدون داشتن هدف خاصی شروع به فعالیت می کنند و پس از گذشت مدتی شروع به ایجاد دسته های مختلف و نامربوط می کنند.

در واقع این کار نه تنها امتیاز منفی برای این مدل وب سایت ها توسط موتور های جستجو به دنبال خواهد داشت بلکه سبب گمراهی موتور های جستجو از هدف و موضوع وب سایت شما می گردد، که این موضوع سبب آسیب رسیدن به وب سایت شما خواهد شد.

یکی دیگر از عوامل مهم موفقیت وب سایت شما در دنیای اینترنت ایجاد منو های مناسب و ناوبری آسان است. کاربر وقتی به وب سایت شما رجوع می کند دوست دارد که بتواند به راحتی در آن پیمایش کند و در سریع ترین زمان ممکن به نتایج مورد نیاز خود دست پیدا کند در غیر این صورت اگر وب سایت شما این قابلیت را نداشته باشد سبب کاربر گریزی و ضعف در وب سایت شما خواهد شد.

امروزه با توجه به هزینه های بالای تبلیغات در وب سایت های مختلف و تبلیغات مقطعی در گوگل، بهترین و منطقی ترین روشی که می توانید به واسطه آن به تبلیغات دائمی برای محصولات خود دست بیابید، توجه به مبحث سئو و بهینه سازی می باشد.

عامل دیگری که نقش کلیدی در طراحی وب سایت شما خواهد داشت زیبایی گرافیکی و طراحی ظاهری سایت شما خواهد بود که سبب توجه بیشتر کاربران و بازدید کنندگان وب سایت شما می گردد.

در این مورد سعی کنید از متخصصان مختلف در زمینه های گرافیکی و ظاهری سایت کمک بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
استان قم - جمکران

اشتراک گذاری این محتوا

طراحی سایت در استان قم

محبوب ترین مطالب